Senaste nytt

En tidig tur Till Miami... med lite flärd

Självklart skall alla få vara med och bidra oavsett dyslexi eller erfarenhet av Svenska - men samtidigt...

@Erik på vift - du gör en resa som många här är intresserade av. Vore fint om du kunde kontrollera dina inlägg och bilder (ungefär hälften visas inte). För mottagaren är det lättare att läsa om inläggen är strukturerade :)

Hade du startat en mindre intressant tråd hade jag inte ens lagt mig i - men jag tror du hade kunnat leverera hela upplevelsen och trollbundigt mig ordentligt!
 
Självklart skall alla få vara med och bidra oavsett dyslexi eller erfarenhet av Svenska - men samtidigt...

@Erik på vift - du gör en resa som många här är intresserade av. Vore fint om du kunde kontrollera dina inlägg och bilder (ungefär hälften visas inte). För mottagaren är det lättare att läsa om inläggen är strukturerade :)

Hade du startat en mindre intressant tråd hade jag inte ens lagt mig i - men jag tror du hade kunnat leverera hela upplevelsen och trollbundigt mig ordentligt!
Jag har inga problem att se alla bilder. Du får på några bilder klicka på bildikonen. Tack för en trevlig rapport från La Première.
 

Tomas E

Medlem
Jag frågade Amir, varför en tysk bil, han var tydlig, vi är fem stjärniga och då finns det inga fransk bilar som passar vi har försökt. Hans favorit var Audi A8, de hade försökt med Audi, BMW och MB men fastnade för Porsche
Jag påminns om ett gammalt påståenden: de flesta fransmän är väldigt patriotiska och hävdar alltid att allt franskt är bäst i världen - men när de har gott om pengar brukar de köpa tyska bilar. ;)
 
Toppen