Senaste nytt

En spektakulär helg i Asien, Air France första klass, Four Seasons, Aman m.m - En bildberättelse.

För att stämma in i kören...
Helt magiska bilder och jag håller verkligen med, de skulle utan tvekan passa in i en reklamkampanj för Premiere.
Och vilka ställen... Helt magiskt! Tack för inspirationen och ser fram emot mer...

Ja va ska man säga om detta som inte alla andra redan gjorto_O + 1 på alla kommentarer!

Helt fantastisk resa ni gjort, underbara bilder med den "rätta" känslan i motiven @flum, känns lite som att @Agö har varit ganska mycket involverad i valet av restauranger, han är ju en välkänd mat å dryck konnässör av rang på detta forum! :)

Som sagts, ett suveränt reportage och La Premiere står definitivt på "F's to do list". Har inte så många kvar:) Men, har slagit ur hågen att prova med poäng, men jag vet att @Dr. Miles nämnde för ngt år sedan att det gick att kombinera F och Y och att det fanns några prisvärda destinationer. Har inte lyckats knäcka detta på AF's hemsida, men tacksam för tips om den mest "prisvärda" sättet att komma åt La Premiere.

men tacksam för tips om den mest "prisvärda" sättet att komma åt La Premiere.

Flying Blue Silver fixar du enkelt, sen är det bara att jobba lite med e-rewards.

(cash deal - det finns/fanns en bra deal från Asien (jag kommer inte ihåg varifrån? ) till USA via CDG där man fick 4 segment La Premiere)

Toppen