Senaste nytt

En resa till solen i Thai business (Arlanda-Phuket-Bangkok-Arlanda)

Last edited:
En riktigt fin reserapport! Har funderat över beläggningen på den här flighten ett flertal gånger.
Kunde du uppskatta någon loadfactor för flygningen?

En riktigt fin reserapport! Har funderat över beläggningen på den här flighten ett flertal gånger.
Kunde du uppskatta någon loadfactor för flygningen?
Tackar :).
Vet inte hur det var längst bak, men fram till rad 50 (där svärmor satt) var det fullt.
PE på övre våningen kan ha haft 2-3 tomma när jag var upp och tittade.

Det låter ju rätt bra måste jag säga! Jag har ju blivit fundersam på hur flighten går när biljetterna är relativt dyra och med Norwegians intåg på Bangkok. Lägg till att både Fritidsresor och Ving flyger direkt till Phuket. Då är det bara hoppas att samma flygning kommer tillbaka nästa vinter också. :) Tack Buffy!

Tack för den trevliga rapporten. Ett lyft från Thai med två sorters Champagne. Är det någon som vet om Thai har bytt bort Palmer & Co? En klar förbättring med Veuve i så fall.

Väldigt härligt och mysigt skriven rapport, tack för den! :) Det ser trevligt ut att sitta med ms och äta mittemot varandra sådär! Intressant att läsa om att resa med en bebis då vi själva ska resa till Thailand med en 11-månaders i höst (med Qatar i business).

Hade ni någon bassinet? Hur gammalt är ert barn?

Väldigt härligt och mysigt skriven rapport, tack för den! :) Det ser trevligt ut att sitta med ms och äta mittemot varandra sådär! Intressant att läsa om att resa med en bebis då vi själva ska resa till Thailand med en 11-månaders i höst (med Qatar i business).

Hade ni någon bassinet? Hur gammalt är ert barn?
Tack :).
Ja det var inte helt fel, det är ju inte varje dag man gör det på ett flygplan.
Vår är 11 månader. På Thai gäller max 6 månader för bassinet så nej,men det behövdes inte då vi fick ett extra säte att utnyttja på båda vägarna.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen