Senaste nytt

En rapport om Arlanda VIP lounge

Fedup

Medlem
Ser onekligen trevligt ut, liknar LHs ground service till viss del. Tycker dock inte det är värt riktigt 4500 kr. Tack för rapporten :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
IMG_0327.jpg IMG_0420.jpg IMG_0423.jpg IMG_0426.jpg IMG_0427.jpg IMG_0430.jpg
 
K

KavlingeDude

Guest
Ser onekligen trevligt ut, liknar LHs ground service till viss del. Tycker dock inte det är värt riktigt 4500 kr. Tack för rapporten :)

För oss dödliga kan 4,5k verka mycket men när det kom oljemagnater som drog in en mille i timmen så tror jag att den sista tanken de skulle ha i sitt liv är just över de 4,5 k :)
 
Ser onekligen trevligt ut, liknar LHs ground service till viss del. Tycker dock inte det är värt riktigt 4500 kr. Tack för rapporten :)

Håller med om att 4500 kr är mycket pengar för ett enkelt besök och det är även det som gör att jag troligen inte kommer pröva det just nu.

Men i framtiden lär jag nog ha gjort ett besök även hos dom.
 

swede77

Medlem
Det serveras annan dryck om man är där ensam och inte del av ett event. Tack SAS404 för lite fler bilder.
På något sätt så känns det påfallande mer exklusivt, för att man är just där ensam förutom personalen, all uppmärksamhet riktad just till dig själv.

Har varit på flera liknande Lounger i världen men just ARN VIP, det är helt enkelt lite speciellt.
 

swede77

Medlem
Intressant. Vad är "annan dryck"?

Jag är nästan 100% att det inte var Rotari Talento i alla fall som jag fick i samband med mitt besök. ;)
Ledsen Agö men jag minns faktiskt inte exakt vad det var som bjöds. Förutom detta så bjuds det på allt möjligt alkoholfritt under besöket förstås. Det finns även möjligheter att beställa om man önskar något speciellt från vinlistan.
 
Toppen