Senaste nytt

En ny typ av economy class där mittsätet går att överleva - Vi testar Thompson Aeros nya CozySuite

Inte alls tokigt vid en snabb anblick. Skulle uppskatta konceptet på medium haul, men till synes är det inte för dessa flygplanstyper den är utformad.

Ser ut att vara ganska bekväm stoppning i stolarna också!

Jag tycker det är skönt och minst lika viktigt att economy utvecklas i takt med att businessprodukterna blir mer och mer lyxiga. Många av dagens business produkter kunde för 10 år sedan ses i princip som first medan utvecklingen i Eco gått tillbaka till "cattle Class" och till något oerhört tråkigt. Kul att se nåt nytt på fronten och en positiv utveckling som ändå berör de flesta resenärerna :)

Lurer på om vindus-setet blir litt klaustrofobisk? Blir interessant å se bilder når setene er montert i faktiske fly, slik at man får en "rom-følelse".

Jag kan se ett problem med att sitsen fäller ner sig när man reser sig upp, ganska ofta lämnar man ju saker i stolen när man reser sig för att släppa förbi någon för att slippa hålla en massa saker i händerna. Kanske har de löst det med mer generösa utrymmen för personliga tillhörigheter på stolen framför?
Annars ser stolen som sådan riktigt skön ut!

Jag kan se ett problem med att sitsen fäller ner sig när man reser sig upp, ganska ofta lämnar man ju saker i stolen när man reser sig för att släppa förbi någon för att slippa hålla en massa saker i händerna. Kanske har de löst det med mer generösa utrymmen för personliga tillhörigheter på stolen framför?
Annars ser stolen som sådan riktigt skön ut!
Bra noterat Sofia hoppas de tagit det i beaktning

Toppen