8/10 på bolagen - vem faaan är Lauda och Lingus, låter ju som två fikusar :rolleyes:
A A380*G Medlem 27 April 2012 #51 8/10 på bolagen - vem faaan är Lauda och Lingus, låter ju som två fikusar
TjudöBoy Medlem 5 December 2012 #52 Tidsfördriv i snöstormen Lär väl inte vara så svårt för er på denna sida men några minuter försvinner väl iaf i väntans tider! SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån?
Tidsfördriv i snöstormen Lär väl inte vara så svårt för er på denna sida men några minuter försvinner väl iaf i väntans tider! SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån?
Jacob Medlem 5 December 2012 #53 TjudöBoy skrev: Lär väl inte vara så svårt för er på denna sida men några minuter försvinner väl iaf i väntans tider! SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån? Klicka för att utvidga... Finns redan en tråd om detta quiz så jag slår ihop trådarna.
TjudöBoy skrev: Lär väl inte vara så svårt för er på denna sida men några minuter försvinner väl iaf i väntans tider! SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån? Klicka för att utvidga... Finns redan en tråd om detta quiz så jag slår ihop trådarna.
TjudöBoy Medlem 5 December 2012 #54 Jacob skrev: Finns redan en tråd om detta quiz så jag slår ihop trådarna. Klicka för att utvidga... Jaja, där ser man eller inte verkar det som... Den var tydligen gammal, nåja nu kan ju de som "torskade" förra gången se om de blivit duktigare!
Jacob skrev: Finns redan en tråd om detta quiz så jag slår ihop trådarna. Klicka för att utvidga... Jaja, där ser man eller inte verkar det som... Den var tydligen gammal, nåja nu kan ju de som "torskade" förra gången se om de blivit duktigare!
Sofia Medlem 21 Januari 2013 #55 Kuriosa-quiz på svd.se hittade just ett ganska roligt quiz. hur många rätt får ni utan att googla fram svaren? jag fick 9 rätt, varav jag gissade på två SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån?
Kuriosa-quiz på svd.se hittade just ett ganska roligt quiz. hur många rätt får ni utan att googla fram svaren? jag fick 9 rätt, varav jag gissade på två SvD quiz | Vilket land kommer flygbolagen ifrån?
Singapore Medlem 22 Januari 2013 #57 10/10 Blev dock lite tveksam på en fråga så jag fick gräva långt inne bland kunskapen för att få fram rätt svar.
10/10 Blev dock lite tveksam på en fråga så jag fick gräva långt inne bland kunskapen för att få fram rätt svar.