Senaste nytt

En klassisk BC Fika - Inget annat trams!

jerixon

Medlem
Det var länge sedan, men nu är det dags.
Det är så att en helg med klassiskt BC tema är på ingång och det vankas fika samt live sport!

Tänkte att det var länge sedan vi stöka ihop på resande fot så jag låter mig där med introducera medresenärerna:
@GOTBound
@trekker

De är i sann BC-anda helt ovetandes om denna rapport, men väl.medvetna om helgens fokus!
Vi kör en en live / semilive och jag hoppas fler joinar med fika under helgen och postar glada hälsningar!

BC at it's finest helt enkelt!
Börjar med en enkel mås i hemmet.
Ursprung från Sveriges baksida för att hylla min glutenfria vän @GOTBound

Nu kör vi!
20241004_132126.jpg

Trådskaparen har varit relativt nykter sedan semestern och kan vara något övertänd!
Där av är det endast jag som reser ut idag.....
Rutten då kan man fråga sig?
Ja för att starta någorlunda i närheten av Schlätta så är första transport till Linköpings Flygplats.
Det är 45 minuter tills den kommer.....
Vi hinner en stänkare till!
(Tack för EB-matchningen Radisson)
20241004_135710.jpg

Skål på er vänner och glad Fredag!

Trådskaparen har varit relativt nykter sedan semestern och kan vara något övertänd!
Där av är det endast jag som reser ut idag.....
Rutten då kan man fråga sig?
Ja för att starta någorlunda i närheten av Schlätta så är första transport till Linköpings Flygplats.
Det är 45 minuter tills den kommer.....
Vi hinner en stänkare till!
(Tack för EB-matchningen Radisson)

Skål på er vänner och glad Fredag!
Låter kul, hade man gärna följt med på!
Tyvärr ska man på 40års kaka på "Schlätta" imorgon, nykter... Hur många vuxenpoäng inkasserar man på att ta bilen?

Sitter bredvid han so. driver Folkes Bryggeri i Linköping i loungen..... (Den ölen jag drack 2 av först)
Kommer mkt gött nästa vecka på bolis tydligen!

Arsenal fan TYVÄRR och fel sport för helgen, men ska tydligen på vårt evenemang också......
London är dock destinationen som ni kanske förstår.
10 pers verkar supporta fel lag och ha gröna fula tröjor.
Färgen på mina skor skvallrar om laget jag stödjer och evenemanget.
20241004_155825.jpg

Toppen