flum
Medlem
Sitter i Seattle och tänkte att jag skulle dela med mig av en fantastisk flygning som jag gjorde i lördags; LH 434/MUC-ORD, A340-600 i F.
Hade tänkt ta greppet att försöka förmedla flighten i bilder istället för i ord. Några få ord dock som bakgrund:
- Vi var tre i F-kabinen, En skotte, en tysk och så jag (inte Bellman
)
- Vi hade en helt absolut helt fantastisk FA vid namn Birgit Schmidl som bör nämnas.
- Resan började i normalt förfarande men slutade i en rent familjär stämning.
- Kvaliten, rent tekniskt, går ner med tiden då berättaren blir, låt oss säga lite ofokuserad
- Har tyvärr varit tvungen att sudda ut mina medpassagere då jag i stridens hetta glömde att fråga om jag fick publicera bilderna på dom.
- Utan tvekan den trevligaste flygning jag gjort!!!
@Dr. Miles , du får bilder från A340-kabinen senare då jag gått igenom alla mina bilder och redigerat lite
Hade tänkt ta greppet att försöka förmedla flighten i bilder istället för i ord. Några få ord dock som bakgrund:
- Vi var tre i F-kabinen, En skotte, en tysk och så jag (inte Bellman
- Vi hade en helt absolut helt fantastisk FA vid namn Birgit Schmidl som bör nämnas.
- Resan började i normalt förfarande men slutade i en rent familjär stämning.
- Kvaliten, rent tekniskt, går ner med tiden då berättaren blir, låt oss säga lite ofokuserad
- Har tyvärr varit tvungen att sudda ut mina medpassagere då jag i stridens hetta glömde att fråga om jag fick publicera bilderna på dom.
- Utan tvekan den trevligaste flygning jag gjort!!!
@Dr. Miles , du får bilder från A340-kabinen senare då jag gått igenom alla mina bilder och redigerat lite