Senaste nytt

En familjedag för våra yngsta resenärer

Brandten

Medlem
Sista dagen att anmäla sig. Om jag inte kommer ihåg fel tyckte vi det var väldigt bra sist...

Välkommen på en dag för hela familjen, där de små med stor upptäckarlust och nyfikenhet får ta plats och lära sig allt om konsten att flyga. På Tekniska Museet får ni tid att umgås, utforska och i vår lounge kan ni träffa våra piloter och kabinpersonal som är på plats. Ni kan också se fram emot SAS pilotshow, något som uppskattas av stora som små.

Självklart ser vi till att fylla på energin under dagen med snacks, dryck och frukt. För den som är hungrig går det bra att ta med egen mat att äta i matsäcksrummet eller köpa mat på museets restaurang. SAS loungen stänger kl. 17.00 men ni får givetvis stanna kvar på museet fram till stängning kl. 22.00.

Varmt välkommen!

Praktisk information
Datum och tid: 19 november 2022, kl. 10-17
Plats: Tekniska Museet, Museivägen 7, Stockholm, SE
Pris: 1 500 poäng/person

När du anmäler dig väljer du vilken tid du och din familj vill komma, välj mellan kl. 10.00 -14.00 eller kl. 13.30 -17.00. Biljetterna till SAS pilotshow delas ut vid ankomst.

Sista anmälningsdag är redan den 7 november, men anmäl dig så snart som möjligt då antalet platser är begränsade.

Varma hälsningar,

Kolla er mail för länk.
Edit: Såg att det var väntelista nu. :(

• Gilla
Reactions: Gus
När kom detta mail? Jag har inte fått något, och fick inte heller någon inbjudan till diamond eventet.
Verkar helt klart ha fallit ur "mail-snurran"

När kom detta mail? Jag har inte fått något, och fick inte heller någon inbjudan till diamond eventet.
Verkar helt klart ha fallit ur "mail-snurran"
Jag fick det i inkorgen den 4/11 kl 13;10, vet inte vad du använder för mail men jag som använder gmail fick det under "kampanjer" fliken. Du har säkert redan letat både en och tre gånger i inkorgen efter mailet men om inte annat så..

Jag fick det och anmälde mig. Det stod på bekräftelsesidan att jag skulle få bekräftelsemail med biljetter bifogade. Bekräftelsemail kom men inga biljetter bifogade. Inga poäng dragna heller. Jag anmälde mig till eftermiddagen men det stod inget om det heller på bekräftelsemailet. Är det bara att komma dit och hoppas på det bästa? Har mailat någon mailadress som stod på bekräftelsen förra veckan men inte fått svar. Tror den går till själva eventansvariga? Vem kan man annars fråga om detta?

Jag fick det och anmälde mig. Det stod på bekräftelsesidan att jag skulle få bekräftelsemail med biljetter bifogade. Bekräftelsemail kom men inga biljetter bifogade. Inga poäng dragna heller. Jag anmälde mig till eftermiddagen men det stod inget om det heller på bekräftelsemailet. Är det bara att komma dit och hoppas på det bästa? Har mailat någon mailadress som stod på bekräftelsen förra veckan men inte fått svar. Tror den går till själva eventansvariga? Vem kan man annars fråga om detta?
Fick inga biljetter och inga poäng dragna men ett mail kom direkt.

Tack

Hej Brandten,

Tack för din registrering till A Day For A Future Traveler på Tekniska Museet, Museivägen 7, 115 27 Stockholm, SE, den 19 november kl. 10-17.

Om du skulle få förhinder och inte kan deltaga, meddela oss gärna genom att skicka ett mail till mms@ps-com.dk. Använda EuroBonus-poäng kan tyvärr inte återbetalas.

Vi ser fram emot att träffa dig på plats!

Varma hälsningar
SAS EuroBonus

Toppen