Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

palmen

Moderator
Ah, va fan, bokade ju min award då det ska bli 14h qsuite och sen sas hem från new york just denna helg (ons kväll-sön morgon) för övrigt även min födelsedag 10/3.

Inga andra bra awards just nu och är angelägen att tömma qatar kontot och behålla bokningen innan de inflaterar poäng än värre.

Kan väl inte låna ut privilege club platinum (OW emerald) heller.

Minns jag hade förhinder förra året med. Känns sjukt när man bara har en sak bokad mellan jan-april.
Synd, finns ju rätt stor chans att vi bokar in liknande 2020 också även om jag då med största sannolihet har ramlat ner till Saphire.
 

jsn

Medlem
Om jag b okar så kommer jag åka från GOT, kan någon som flyger via ARN gästa mig eller behöver jag gästas av en GOTare?
Rean som @palmen pratar om, gäller den bara från ARN? När jag provbokar från GOT så blir priset knappt 4kkr i CE... Eller finns det någon speciell länk man skall använda?
 

palmen

Moderator
Om jag b okar så kommer jag åka från GOT, kan någon som flyger via ARN gästa mig eller behöver jag gästas av en GOTare?
Rean som @palmen pratar om, gäller den bara från ARN? När jag provbokar från GOT så blir priset knappt 4kkr i CE... Eller finns det någon speciell länk man skall använda?
Har bara testat att söka via BAs sida i vanliga bokningen och priserna kommer upp där från Stockholm, kan ju vara så att de är slut för göteborg eller inte har funnits.
 

Joakim

Medlem
Detta får man ju inte missa. Jag var med 2016 och 2017 men missade tyvärr 2018.
Jag tingar ödmjukast en gästning och tackar på förhand.

Bokat o klart. (Åker ut kvällen innan då jag verkligen HATAR tidiga (08,25!) fakirflighter!)

GOT - LHR BA0793 18,55-20,10 190308
LHR - GOT BA0802 19,20-22,20 190309

Tyvärr låg priserna från GOT i Biz närmare 4000:- men helt OK pris i Eko 859:-
 
Toppen