Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

AABack2ARN

Medlem
American har sin disk före säkerhetskontrollen så dem skall man inte hänvisa till. Däremot har Delta, Virgin och andra obskyra bolag sina transferdiskar efter säkerhetskontrollen...
 

trekker

Medlem
American har sin disk före säkerhetskontrollen så dem skall man inte hänvisa till. Däremot har Delta, Virgin och andra obskyra bolag sina transferdiskar efter säkerhetskontrollen...
Det stämmer ju förståss, men de är väl dom enda innan säkerhetskontrollen? Försöker minnas sist jag var där.
 

AABack2ARN

Medlem
Tror att det enbart är American som är innan säkerhetskontrollen. Men senast jag var där var det någon form av temporära väggar uppsatta. Vet inte om det innebär att man håller på och ändrar flödet för att få alla att passera transferdiskarna innan säkerhetskontrollen eller om det var något annat som föranledde detta.
 

011430121

Medlem
BA 781 den 24 mars är nu en Airbus 320, första gången jag noterar att det inte är en Boeing 767, förutom de veckor man skolade in personalen på Boeing 787-8
 

trekker

Medlem
Någon som kan göra en lista med vilka som åker och vem som gästar vem? Jag tror vi kan vara ett par gästningar kort efter att några ramlat av.
 

Magino

Medlem
Om jag tolkat allt rätt ser det ut på följande sätt just nu.
Tyvärr är vi två emerald kort för tillfället. Några sista minuten bokningar?

Emerald 14

Magnus
Palmen
Tommy
Susanne
IPC_Mataveri *2
Dr.Miles
agehall
RonnieK
fru RonnieK
trekker
lillemannen
kricka
011430121

Gästas 16
fru IPC
Joakim
Nemo
David
MWi
fru MWi
Tobias V B
jsn
pappa agehall
Bryant
Essa
Silverfux
Anfield
DanielKif
DanielKif fru
Ricci
 

Magino

Medlem
Finns fortfarande billiga biljetter för att ansluta med oss på Heathrow!
Stockholm - under tusenlappen SEK
Köpenhamn - under 900 DKK
Oslo - tusenlappen NOK
Helsingfors (open jaw till Köpenhamn) - för 115 EUR och då hinner man med Finnairs sista flyg till Helsingfors (ytterligare dryga 100 EUR)

Det finns även reward biljetter på samtliga av flygen ovanför :)
 
Toppen