Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Nemo

Medlem
Jag är gärna med på denna loungeresa!
Bokat 25MARS2017 BA775 resp BA774 för 681SEK
(Jag behöver gästning)

Skatter/avgifter
Staters, myndigheters och flygplatsoperatörers avgifter Per vuxen
Passageraravgift - Sverige SEK 157.00
Flygpassageraravgift - Storbritannien SEK 150.00
Passageraravgift - Storbritannien SEK 285.00
Summa staters, myndigheters och flygplatsoperatörers avgifter*
SEK 592.00
*Statliga skatter och/eller flygplatsavgifter är återbetalningsbara.

Återbetalningar: Ingen återbetalning, förutom av myndighetsavgifter och flygplatsskatter
Serviceavgifter: 150 SEK online eller 250 SEK på telefon
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Tjenare gott folk. Hänger gärna med om jag kan bli gästad :)
Blir första flighterna någonsin med BA.
Hojta gärna om möjlighet finns så kan jag boka snarast :)
//Johan
 

GOTATH

Medlem
Jag vill åka med igen... Men den 11/3 är jag i Grekland och den 25/3 är dagen före seedningsloppet inför Göteborgsvarvet så det kanske inte är så optimalt att ladda med champagne?
 

MWi

Medlem
Nu är även jag bokad (fru MWi följer med och kommer ägna större delen av dagen åt shopping med fröken MWi då 6månader) skulle behöva gästas in då jag enbart är oneworld saphire... hoppas någon vänlig själ finns som kan lösa det, oklart om fru MWi behöver gästas det beror lite på hur shoppingen går :)
 

nota bene

Medlem
Finns det inga First lounger på andra flygfält i Europa? Problemet med mig som finne är att det blir rätt meckigt, då flygen till Helsingfors avgår från T3. Borde alltså flyga hem via Stockholm och det är både tidskrävande och dyrt.
Grundproblemet är väl att inom LH group krävs F biljett eller HON för att gästa till F-lounge. Vill minnas att det är samma på AF. Alltså i praktiken bara på oneworld vi kan göra detta. Inom Europa har vi AB (inga lounger värda namnet - endast waiting room på TXL), IB (Ingen F så ingen F Lounge där heller), samt Finnair.

Det är i princip bara LHR som har riktiga F-lounger i OW i Europa.
 
Toppen