Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11

Finns det plats för en gästning? Skulle vara ett utmärkt tillfälle att fixa två SAS-legs dit och tömma BA-kontot hem...

Måste tyvärr avboka, har fått utegångsförbud ;-)

Jag har en halvt oanvänd tur/returresa med Heathrow Express om någon vill ha, PMa i så fall.

Även jag måste tyvärr avboka. Hade verkligen sett fram i mot denna resa. Förhoppningsvis blir det fler aktiviteter liknande denna.

Hej!

Om det fortfarande finns möjlighet att bli gästad så tar jag gärna emot en plats.

Mvh,
Rickard
Sammanställningen ovan visar på att det verkar finnas gästningar över. Två som skulle gästas har dessutom lämnat återbud så det borde finnas gästningsmöjligheter, det är dock inget jag kan lova med 100% säkerhet. Jag vet att min gästning redan är upptagen och kan inte svara för andra.

Hur ser det ut med era gästningar @Tommy @IPC_Mataveri @SeaPlanePilot ?
Finns det några som inte är paxade?

Sammanställningen ovan visar på att det verkar finnas gästningar över. Två som skulle gästas har dessutom lämnat återbud så det borde finnas gästningsmöjligheter, det är dock inget jag kan lova med 100% säkerhet. Jag vet att min gästning redan är upptagen och kan inte svara för andra.

Hur ser det ut med era gästningar @Tommy @IPC_Mataveri @SeaPlanePilot ?
Finns det några som inte är paxade?

Det är nog inga problem att få in några till i loungen!

Jag kan gästa en person. (Åker lördag från ARN 10.10)

Sen har vi @Tommy och @SeaPlanePilot som säkert kan bidra med några platser, men de åker dagen innan till London.

Toppen