Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Jag återkommer om jag kan följa med och i så fall kan jag givetvis gästa in någon. Dock är den helgen uppbokad i kalendern som det ser ut nu.

Hade varit sjukt kul att haka på men jag sitter nog på FCT den 18:e påväg mot SFO. Om nån vill dricka skumpa där med en omväg till västkusten är det bara att höra av sig.

Hade varit sjukt kul att haka på men jag sitter nog på FCT den 18:e påväg mot SFO. Om nån vill dricka skumpa där med en omväg till västkusten är det bara att höra av sig.

Just skumpan är ju en av de saker som FCT inte är speciellt bra på. Pratar vi starkare drycker och cigarrer så är det dock en helt annan femma... :)

Inte utan att man blir lite sugen.

Just skumpan är ju en av de saker som FCT inte är speciellt bra på. Pratar vi starkare drycker och cigarrer så är det dock en helt annan femma... :)

Inte utan att man blir lite sugen.
Nä, just den biten är ju en klar svaghet, men man får som sagt dränka sorgen med en cigarr och en schysst whisky alt Hennessy XO

Nu har jeg booket følgende for min bror (@Gustav R ) og jeg :)

Fredag: SAS Plus CPH-ARN & Radisson Blu SkyCity

Lørdag: BA771 ARN-LHR, ET (satser på Upgrade til CE) & BA820 LHR-CPH, ET

Hvis nogen har mulighed for at gæste @Gustav R ind i GF hører jeg det meget gerne inden 24h - ellers skal jeg lige sælge ideen om terminalgulvet ;)

Toppen