Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som lyckats uppgradera, fick ni spela agentroulette? Jag ringde men fick tji, "tekniskt fel" var förklaringen, som de skulle felanmäla...

Edit: Ringde ni svensk eller engelsk helpdesk?

Last edited:
PappaAgehall fick just en julklapp och får därför åka CE hem också... Just nu sitter jag brevid Traveller på 1F och PappaAgehall på 2D.

Kan bli en farlig kombo om jag stannar brevid Traveller... ;)

Edit: Ska tillägga att jag även nu uppgraderade på websidan. Testa att sätta land/språk till UK/English så funkar det bättre.

PappaAgehall fick just en julklapp och får därför åka CE hem också... Just nu sitter jag brevid Traveller på 1F och PappaAgehall på 2D.

Edit: Ska tillägga att jag även nu uppgraderade på websidan. Testa att sätta land/språk till UK/English så funkar det bättre.

Då har du en jäkla tur, jag får felmeddelandet We're sorry but this flight cannot be upgraded online. Please contact your local reservations office. Och när jag ringer så säger dom att det inte finns ett sådant erbjudande (två försök har jag gjort). Och ja, jag har bytt land och språk. Och jag har uppgraderat en annan bokning på precis samma sätt.

Ny seatinglista då:

Tog mig friheten att göra en lista var "vi sitter". I första hand sorterad på resan till London.
Meddela om det skett ändringar eller kompletteringar. Förutsätter att de som lagt ut sin sittplats vill att vi "klumpar ihop sig", vill man inte detta utan vill sitta för sig själv så meddelar man lämpligen inte sin plats.

@agehall + PappaAgehall: 1AC/1F & 2D
Traveller: 1D / 1D
@Malu: 2C / 2F
Senator + sembl: 2DF/ 2AC
Tommy + Susanne: 3DF / 3AC
@gdaiy 4D/3D

Okända: @Dr. Miles, nlu, @ESSA, @ClaesL, @jth

"Farlig kombo"? Ingen fara agehall, din far kommer lära sig mycket av oss :)

Ny seatinglista då:

Tog mig friheten att göra en lista var "vi sitter". I första hand sorterad på resan till London.
Meddela om det skett ändringar eller kompletteringar. Förutsätter att de som lagt ut sin sittplats vill att vi "klumpar ihop sig", vill man inte detta utan vill sitta för sig själv så meddelar man lämpligen inte sin plats.

@agehall + PappaAgehall: 1AC/1F & 2D
Traveller: 1D / 1D
@Malu: 2C / 2F
Senator + sembl: 2DF/ 2AC
Tommy + Susanne: 3DF / 3AC
@gdaiy 4D/3D

Okända: @Dr. Miles, nlu, @ESSA, @ClaesL, @jth

Verkar som jag kommer få lära känna en helt ny person den här dagen.. 1E ännu fri. Undrar om jag luktar illa?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen