Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Concorde

Founding Member
Kan med glädje rapportera att Galleries First var mycket bättre igår jämfört med tidigare besök efter nya catering firman tog över.
Tre Champagner ute, både Meursault och Chablis Premier Cru bland dom vita samt helt ok röda viner.

fcx: inte en chans. BA är extremt strikta med att godtyckligt dela ut extra GF access. Vi lyckades i samband med 787 eventen i somras, men då var mycket PR där.
 

Traveller

Medlem
Efter en hektisk oktober och november är jag tillbaka..

Visst skall jag hänga på detta!

Hittills är det 4 personer som kör endags Galleris First besök med denna biljett på lördag den 8 februari 2014.

Uppdaterad: 2013-12-12

Från Stockholm
  1. agehall (BAEC Gold)
  2. agehalls far (utan status? gästas av agehall)
  3. Dr. Miles (BAEC Gold)
  4. ESSA (utan status, gästas av Dr. Miles)
  5. nlu (BAEC Gold)


Antalet av BAEC Gold/oneworld Emerald finns kvar som kan gästa: 0
 

jsn

Medlem
Detta verkar tillräckligt galet, och jag kan den 8/2-14, så jag följer gärna med :) Dock har jag aldrig flugit BA tidigare, har inget BAEC-medlemskap så jag behöver hjälp med att gästas in både på ARN och GF på LHR.
När/om jag får bekräftelse på att jag kan gästas in så bokar jag flyget.
 

agehall

Medlem
@Dr Miles får uppdatera första inlägget snart. Vi måste väl få 100% bekräftelse från Senator och Sembl också. Och Vega.

Det är ju smart ifall de som tänker hänga med och har status bokar relativt snart, så att de som behöver gästas in vet ifall de kommer in eller inte.
 

Traveller

Medlem
Instämmer med föregående talare. Jag bokar då jag vet att detta blir av. Så, vi behöver en lista. Dock lär nog inte herrarna Sembl & Senator giva sig till känna ännu tror jag. De njuter ju av London och snart Galleries First i dag.

@Dr Miles får uppdatera första inlägget snart. Vi måste väl få 100% bekräftelse från Senator och Sembl också. Och Vega.

Det är ju smart ifall de som tänker hänga med och har status bokar relativt snart, så att de som behöver gästas in vet ifall de kommer in eller inte.
 

ESSA

Medlem
Innan de som behöver gästas kastar sig över bokningen kanske man bör kolla att en ledig guld på listan ff är ledig?
Eller vilket system ska vi anamma? Första person i tråden som visat intresse att följa med eller först till kvarn?

Kul att se dig igen här Traveller! Och att du hakar på i februari!
Det vore så klart trevligt om Senator och sembl vill ta repris på sin tripp med oss också.
 

Jonas C

Medlem
Har tittat på "budgetvarianten" av motsvarande resa för *G. W-klass med TK ARN-IST ligger på 1157 SEK, och en stunds loungehäng i IST är ju inte helt fel. Tyvärr inte lika bra som GF och ännu mer tyvärr tillåter inte W-klass hemresa samma dag :(

Istanbul är ju en fin stad, så det skadar ju inte att spendera natten där :)
 

agehall

Medlem
Instämmer med föregående talare. Jag bokar då jag vet att detta blir av. Så, vi behöver en lista. Dock lär nog inte herrarna Sembl & Senator giva sig till känna ännu tror jag. De njuter ju av London och snart Galleries First i dag.

Av blir det. Jag och min far (samt ett antal personer till) har redan biljetter.

Senator och Sembl har redan annonserat att de är intresserade, men det var nog innan denna tråd bröts ut från var vi startade. Även Vega har hintat om att hon är intresserad.
 

Friskytten

Medlem
Riktigt schysst av er Gold-members att ställa upp och gästa! Men attans, tyvärr för min del så passerar jag LHR dagen efter...

OT: Hade varit riktigt kul att besöka Galleries First. Det är väl möjligtvis inte så att någon BAEC Gold dröjer sig kvar till söndagen? :rolleyes:

Sön 9/2: Anländer LHR 13:35 med BA777 och lämnar 17:15 med CX238 mot HKG.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen