Senaste nytt

En annorlunda semester: 31 flyg på 9 dagar ... i ekonomiklass på Skyteam

Grymt reportage. Nu kan jag alldeles för lite om hur man bokar flygresor för att maximera antal stopp mm för att det kommer bli verklighet inom nära framtid, men vem vet vad framtiden har att erbjuda :)<br />
<br />
Vad är anledningen till att du samlar poäng med skyteam och inte oneworld eller *A?

Tack igen för kommentarerna, de gör verkligen mycket!<br />
<br />
<blockquote><strong>palmen;25997 wrote:</strong> Vad är anledningen till att du samlar poäng med skyteam och inte oneworld eller *A?</blockquote>
<br />
Jag har tidigare fått bra med poäng även på billiga biljetter, lätt (som läses ovan) kunnat nå status samt att uttag varit billigt på de sträckor jag vill ha. Som så många andra program försämras det dock allt mer och mer, kan hända att jag byter allians snart.

<blockquote><strong>Roger J;25769 wrote:</strong> @njohansson Jag har en känsla av att Gnopps betalat förvånansvärt lite. Han vrider och bänder på reglerna för biljetterna till max kan jag tänka mig. Och lyckas dessutom boka det sedan. Och resa.</blockquote>
<br />
Hehe, precis den känslan jag också fick nämligen och därav nyfikenheten.. :) Men nu verkar svaret komma i del 2, höjer spänningen ytterligare ett snäpp! :)

Underbar läsning: <br />
Angående Pepsi och Coca-Cola så 'är det väldigt viktigt... ungefär lika besviken som du skulle bli om du beställde Ginger Ale och fick Pommac i stället.

Toppen