Senaste nytt

Emirates lanserar ny linje till Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
ALF: Nej IFE (inflight entertainment) spelar också roll och servisen a330 stolar är mycket gamlare och som jag sa så är inflight entertainment gammlare tv skärrmarna är mycket mindre. dem är ju 13 år gamla!!

Du skriver rätt obegripligt, men jag tror jag fattar vad du menar.

13 år är ingen som helst ålder för ett trafikflygplan. Dessutom håller Emirates rätt hög standard på sina produkter som de kör på medium och longhaul, så jag skulle inte oroa mig. Om det är IFE:n som får dig att välja ett annat bolag så har du nog helt andra urvalskriterier än de flesta andra här. IFE är en nice to have för de flesta av oss men knappast en dealbreaker.

Du har dessutom fortfarande inte svarat på varför du är så säker på att de ska börja flyga snart... Det är ju inte så intressant att spekulera två steg frammåt i tiden. Vi kan väl börja med att se ifall de ska flyga till sverige öht?

Jo jag är 18 år?

Du da hur gammal är du RYRZ?

Varför vill du plötslig veta hur gammal jag är vi kan hålla os till emirates diskutionen!!

Ett gott råd hassnain, hämta aldrig några uppgifter från forumet på Flygtorget. Något mer oseriöst får man leta efter. Diskussionerna på de forumet ligger på sandlådenivå med en enorm okunnighet och fantasi hos de som debatterar. Om du tycker det är bra så håll dej till det forumet. På detta forum är kravet betydligt högre både när det gäller fakta och debattklimat.

Troligen bästa tråden om man vill veta något på förhand om rutter som *kanske* kommer;

Emirates New Routes and Changes 2013 - FlyerTalk Forums

(efterföljartråd till den jag länkade till ovan).

Det kan dock vara bra att ha en särskild post i tråden i minnet;
FlyerTalk Forums - View Single Post - Emirates New Routes and Changes 2013

If yes, you'll find the announcement here:
News | About Emirates | Emirates United Arab Emirates

...så när allt kommer omkring så är det ändå bara Emirates officiella nyhetssida som räknas :)

Skulle det kunna vara så att Emirates skjuter fram start-datumet. Kanske till Augusti, samma månad som CPH rutten startade? Så här "nära" har vi aldrig varit ett officiellt utlåtande av Emirates... OM det startar en linje blir det rimligtvis en A330-200.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen