henrik l
Medlem
Låter bra! Minns du namnet på loungen? Verkar finnas 3 st där.
Fast jag hade hellre tagit en upgrade, hör ni det EK?![]()
Tyvärr, flög med BA kommer inte ens ihåg om det fanns olika terminaler. Men håller tummarna för din uppgradering
Låter bra! Minns du namnet på loungen? Verkar finnas 3 st där.
Fast jag hade hellre tagit en upgrade, hör ni det EK?![]()
Idag fick även jag ett mail från Emirates med möjlighet att uppgradera CPH-DXB till business. 2985DKK vill de ha för besväret.
Ska suga lite på den karamellen och se om jag får erbjudande för DXB-HYD också...
Låter du oss få veta om du får poäng för ekonomi eller affärsklass?Slog till på en uppgradering på denna sträcka. Fick även erbjudande om att uppgradera DXB-HYD för 605 AED (ca 1100 SEK). Får se hur det blir med den saken också...
Låter du oss få veta om du får poäng för ekonomi eller affärsklass?
Låter du oss få veta om du får poäng för ekonomi eller affärsklass?
Precis som jag trodde så blev det bara poäng för ekonomi. Jaja, det var ett bra pris så man kan inte begära för mycket.
Grattis till uppgraderingarna och välkommen till forumet! Vad har du för status med flygbolaget och var det en billig eller dyr biljett?Hade i veckan min första resa med Emirates.
Fick erbjudande om uppgradering för 2985 DKK för sträckan CPH-DXB. Jag antog erbjudandet och fick välja säte i Business, när jag sedan skulle checka in blev jag uppflyttad till 2B, First Class med egen minibar!
På hemresan hoppades jag på att få ett nytt erbjudande men det fick jag inte. Checkade in on-line och valde 47B. När jag skulle lämna mitt boardingkort i gaten så fick jag en trevlig överraskning, uppgraderad till Business, 7J!
Mycket bra mat (3-rätters) och bra underhållningssystem. (777-300)