Martin Björnström
Medlem
Jag har en vän som precis flyttat till Shanghai, ska se om det finns plats i kalendern för en snabb avstickare till Shanghai. Priset är ju rätt.
...Och nu är priset 37.000kr för hela året. Vad synd. Hade tänk o köpa denna för min resa i juli, men jag vill inte ligga ute med flera resor i förväg, så jag väntade till att köpa efter min aprilresa. Jaja, får bli C med nått annat bolag helt enkelt.
Jag tror kampanjen löpte ut sista mars helt enkelt. Om du vill flyga Emirates i First tror jag du ska vänta lite så kanske det dyker upp fler kampanjer![]()
Vi får väl se. Det är svårt för mig att handla affärsresor på kampanjer. Så det blir nog inget mer Emirates First för min del tyvärr. Men det var ju trevligt så länge det varade.
Jag undrar när den kommer upp. Priserna är desamma som varit ett tag. De har sjunkit från 37.000 till 33.000 för ett tag sen och det är samma fortfarande. Dessa priser gäller för bokning fram t o m 31 maj i år och för resor innan 14 December 2014.
Med Emirates så får du väl fortfarande First från ARN eller har den försvunnit, det är väl annars en fördel jmf. med de andra, dvs 2 segment i First de andra är väl bara C till FRA/ZRH.Mina datum jag kollar så ligger Emirates på 33', LX på 42', EY på 46' och LH på 48'. Bra priser hos alla skulle jag säga![]()