Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

Åk Emirates, för EBD får du Wasa knäcke bröd, ev. en Öl, GT serveras inte och 2st 150Kg pax på A Och C om du har B. Glöm SAS och njut av Emirates.

Haha, jo, men det vore ju nice att kunna ge ett EBG till en kollega. Jaja, jag ska nog boka en F helt enkelt, jag får väl se till att sitta ett par extra ggr i SAS på något annat sätt o fixa mitt Diamond så istället. Jag är på c:a 82.000 poäng efter de resor jag har bokat innan min semester. Jag har brytpunkt 31 okt, så borde ju inte vara omöjligt direkt...

Jag slog till och köpte en First nu. 46000 poäng * 2 blir ju inte dumt inte. :) Låter fortfarande för bra för att vara sant, men de säger ju att det som Martin Björnström säger i tråden stämmer, så det är ju bara att vänta och se... :)

Nej, jag tror inte man får dubbla Tier points inte. Så har jag inte tolkat det iaf. Men det ska ju blir dubbelt på allt annat.

Martin Björnström: Vet du NÄR de planerar att "betala" ut de dubbla miles:en? Inte jättebråttom för min del, men jag har en resa planerad in September som jag skulle vilja uppgradera med miles, men jag är lite kort... :)

Antar andra är nyfikna också.

Vad sägs om att bara svara: jag vet inte, eller kanske, väntar på svar från X, eller någon form av feedback?

@Martin Björnström: Vet du NÄR de planerar att "betala" ut de dubbla miles:en? Inte jättebråttom för min del, men jag har en resa planerad in September som jag skulle vilja uppgradera med miles, men jag är lite kort... :)

Antar andra är nyfikna också.

Jag mailade Emirates samma dag som du pingade mig sist; trodde jag skulle få svar direkt men det är semestertider (även för mig). Har nu kontaktat en annan person som inte sitter på Stockholmskontoret.

Uppenbart att det här att agera mellanhand inte fungerar så bra, ska träffa Emirates i Augusti och ser hur vi ska gå vidare.

Toppen