Senaste nytt

EM börjar idag

Det bästa med detta spektakel, är att chefen kommer att vara upptagen med det, så det blir lättare att få igenom saker utan allt för mycket frågor...

Det bästa med detta spektakel är man är pappaledig/jobbar hemifrån ett par timmar om dagen/är i Warszawa på möten.

EM fotboll varje kväll är ju helt lysande. TV4s reklam pauser är lika trista!!

Hoppas på Sverige till kvarten. Holland som vinnare !!!

Någon som provat EM-loungen på Arlanda? Sjukt pepp nu. Även med en Lufty Economy Class ha ha. Kiev nu kommer vi!

Har ett ganska frekvent res-schema just nu, men lyckades klämma in båda matcherna idag!:) Riktigt rolig första matchdag; Oväntad vändning i matchen mellan Polen & Grekland, och Ryssland spelade riktigt trevlig fotboll!
- Arsjavin spelar alltid bra i landslaget
- Blev mycket imponerade av målvakten Vjatjeslav Malafejev!

Mina tips:
Portugal tar sig vidare som tvåa i grupp B, på bekostnad av Holland. De möter Ryssland i kvartsfinal. Ryssland tar hem kvarten och ställs mot Italien i Seminfinalen. Ryssland går till final (SKRÄLL!!). Där möter de Tyskland som slagit Spanien i den andra semifinalen. Vinnare är oklar:p

Sverige tar sig tyvärr inte vidare ur gruppen.

Jag tror att Holland vinner. Personligen så vore det ett mardrömsscenario ifall Sverige skulle få möta Spanien i en match där Spanien vinner. I egenskap av att jag har flera vänner från Spanien så finns det en potentiell risk för att man inte kommer kunna bevista Spanien inom en snar framtid.

Jaha, EM kunde ju börja roligare för svensk del. Hade räknat med poäng igår iaf, men inte torsk!

Inte nåt lätt utgångsläge nu med england i nästa match på fredag..

Sveriges saga i turneringen känns nu all. Taktiken att bara skjuta långbollar åt Zlaan och hoppas på att han gör resten känns ju nästan...pinsam?

Problemet som jag ser det med Sverige är markeringsspelet i vårt egna straffområde. Emellertid vi har det längsta laget känns det som vi släppt in väldigt mycket mål på hörnor och inlägg i vårt egna straffområde.

Toppen