Har ett ganska frekvent res-schema just nu, men lyckades klämma in båda matcherna idag! Riktigt rolig första matchdag; Oväntad vändning i matchen mellan Polen & Grekland, och Ryssland spelade riktigt trevlig fotboll!
- Arsjavin spelar alltid bra i landslaget
- Blev mycket imponerade av målvakten Vjatjeslav Malafejev!
Mina tips:
Portugal tar sig vidare som tvåa i grupp B, på bekostnad av Holland. De möter Ryssland i kvartsfinal. Ryssland tar hem kvarten och ställs mot Italien i Seminfinalen. Ryssland går till final (SKRÄLL!!). Där möter de Tyskland som slagit Spanien i den andra semifinalen. Vinnare är oklar
Jag tror att Holland vinner. Personligen så vore det ett mardrömsscenario ifall Sverige skulle få möta Spanien i en match där Spanien vinner. I egenskap av att jag har flera vänner från Spanien så finns det en potentiell risk för att man inte kommer kunna bevista Spanien inom en snar framtid.
Problemet som jag ser det med Sverige är markeringsspelet i vårt egna straffområde. Emellertid vi har det längsta laget känns det som vi släppt in väldigt mycket mål på hörnor och inlägg i vårt egna straffområde.