Senaste nytt

Elite Hotel Sweden. Aka Den Svarta tråden

Combo

Medlem
Ang restaurang checkarna man får vid incheckning. Jag har aldrig varit med om att jag blivit nekad att använda 2 checkar eller fler under samma betalning och dag. Tydligen så är det rn per dag man får använda. Enligt servitrisen. Är det så?
Men självklart fick jag genom den ändå men hon sa bara så du vet.
Jag var med om något liknande på Plaza Malmö i somras. De har tydligen infört datumstämplar på checkarna, detta hade jag missat när jag stod där dag 2 med "gårdagens" check! Servitören på Bishops vägrade ta emot checken! I hotellreceptionen gick det bra att få den utbytt mot en ny(en klassisk check från ett häfte:)).
Det var bättre förr, när man sista kvällen kunde slänga upp hela vistelsens checkar för att betala barnotan, tror mitt rekord ligger på 10st:)
 

Renato

Medlem
Jag var med om något liknande på Plaza Malmö i somras. De har tydligen infört datumstämplar på checkarna, detta hade jag missat när jag stod där dag 2 med "gårdagens" check! Servitören på Bishops vägrade ta emot checken! I hotellreceptionen gick det bra att få den utbytt mot en ny(en klassisk check från ett häfte:)).
Det var bättre förr, när man sista kvällen kunde slänga upp hela vistelsens checkar för att betala barnotan, tror mitt rekord ligger på 10st:)

Ja men verkligen.
Jag löste in flera checkar i Luleå på bishops och det gick utmärkt. Bör inte vara så här. Men men.
 
Toppen