Senaste nytt

[Ekonomi] Kampanj med Singapore Airlines till 31 destinationer

Det är fortfarande ingen superdeal. Mest eftersom priserna som annonseras är exklusive skatter och avgifter. Lägger man på dessa hamnar man i paritet med andra deals som Dr. Miles har postat (och som då ger miles!).

Nej, det har jag heller aldrig påstått. Jag vet dock att väldigt många tycker om SQ som bolag och i många fall värderar de högt vid ev. resa.

7500kr till DRW anser jag vara en bra deal dock rent prismässigt. Speciellt i t.ex oktober/nov.

Vi har alla olika uppfattningar om deals så vi skall inte" shoot the messenger". :)

Men jag uppskattar om anda kunde posta deals med ungefärlig totalpriset (inkl. skatter). Det underlättar jämförelsen.

T ex ANA hade tidigare publicerat priser till Tokyo för ca 800 SEK + skatter, men slutnotan var dyrare än andra flygbloag. Då föll intresset.

Vi har alla olika uppfattningar om deals så vi skall inte" shoot the messenger". :)

Även om det kanske inte framgick tydligt; jag gillar inte dealen, men jag har absolut ingenting emot att andra än Dr. Miles bidrar genom att posta det de hittar! Bara för att jag inte gillar en viss deal så behöver det ju inte vara så att alla ogillar den...

Toppen