Hej forumet, vad gäller om jag avbokar min returresa på poäng (*A) där jag reser ut men bokade en annan retur för att förlänga några dagar. Är den vaskad eller återförs några poäng ?
Hej forumet, vad gäller om jag avbokar min returresa på poäng (*A) där jag reser ut men bokade en annan retur för att förlänga några dagar. Är den vaskad eller återförs några poäng ?
Jag har samma scenario, har en *A returresa som jag vetat länge att jag inte vill använda. Har försökt få den avbokad många ggr, för att åtminstone få tillbaka lite skatter. Ibland har dom sagt att det skall gå, men inte lyckats, oftast blir det bara, nej det går inte.
Innan utresan så hoppades jag kunna avboka hemresan och få tillbaka poäng, men det gick aldrig. Nu efter utresa så får jag såklart inte tillbaka några poäng, om jag nånsin lyckas avboka den.
Tack, fick en invol rerouting med avkortning på två dagar, så jag orkade inte tjafsa utan bokade en ny retur iställer för poäng som en ny enkel resa, jag ser tull helheten istället och dessutom är detta i skarven mellan *A och Skyteam.