Fortfarande har jag svårt att förstå varför vuxna människor måste jagas upp två timmar innan landning för att inmundiga ljummen, seg, skivad gris med något som skall påminna om äggstanning vilken troligtvis åkt ett och annat varv jorden runt med hänsyn till konsistens och smak.
Är den borta?Varje gång när jag måste flyga igen kommer jag ihåg följande klassikern:
De ändrade på servern för några år sedan, därför funkar inte gamla länkar längre.Är den borta?
De ändrade på servern för några år sedan, därför funkar inte gamla länkar längre.
Gästkrönika: Framför skynket - BusinessClass.se
Lite "kul" är det också att det vara SAS som lärde upp thai airways. Redan på 1960 talet när SAS hade 30% av thai airways visade SAS Thailändarna att man bygger ett mäktigt flygbolag med statligtägande , monopolstatus, urusel service samt massor med nepotism hos personalen som finns till för någon helt annan än resenärerna.
Vissa tendenser hos odräglig barn brukar kännas igen från föräldrarna.
OT galore: Jag vill ju inte vara den som är den, men i mitt tycke är det ett lotteri om du får en bra upplevelse på SAS long haul, under förutsättning att duHåller helt med om att SAS har blivit bättre men inte att Thai har blivit sämre för de har aldrig varit bra i mina lgon