Andreas Ekman
Medlem
Sorry, blandar ihop modellerna, en 767-300 var det som skulle ta oss ORD-LHR men fick nödlanda på EDI
Jag vet inte hur Uniteds deal med loungen är men draken vägrade, jag påtalade att detta är fel och bad henne ringa ner till inchek för vi är i C och det är 20+ rader i C men hon ville inte ge med sig. Det var rad 1-3 som ENDAST gav tillträde, först sa hon att man måste åka i busines, då visade jag att vi gjorde det men hon ansåg att rad 15 inte var det utan bara rad1-3 gällde
Här är en video på vårt flyg som försökte landa
Flyget, N674UA träffades även av blixten så vägen upp igen så där av fick vi åka till EDI och där blev planet kvar någon vecka.
United flög ner en 767 dagen efter, N662UA från LHR som ankommit tidigare på den dagen från USA så vi kunde ta oss till LHR.
Nog kortaste resan jag någonsin kommer göra i en ordentlig Business stol, ca 60 min och ordentlig service
Det var lite skakigt inför landningen på LHR, jag tyckte det var okej, lite skakigt, min sambo var redo att mörda mig...
Jag vet inte hur Uniteds deal med loungen är men draken vägrade, jag påtalade att detta är fel och bad henne ringa ner till inchek för vi är i C och det är 20+ rader i C men hon ville inte ge med sig. Det var rad 1-3 som ENDAST gav tillträde, först sa hon att man måste åka i busines, då visade jag att vi gjorde det men hon ansåg att rad 15 inte var det utan bara rad1-3 gällde
Här är en video på vårt flyg som försökte landa
United flög ner en 767 dagen efter, N662UA från LHR som ankommit tidigare på den dagen från USA så vi kunde ta oss till LHR.
Nog kortaste resan jag någonsin kommer göra i en ordentlig Business stol, ca 60 min och ordentlig service
Det var lite skakigt inför landningen på LHR, jag tyckte det var okej, lite skakigt, min sambo var redo att mörda mig...
Last edited: