Senaste nytt

Economy med Emirates som Skywards Gold, Köpenhamn till Bangkok

Skybaren besökt...inga flickor överhuvudtaget, men ett bra utbud av Cohiba-cigarrer...om det är bra eller dåligt beror väl på humöret antar jag;)

Gick vidare till KuBu, nattklubb som visade sig ha ett ett väldigt stort utbud av flickor..."arbetande" sådana, företrädesvis från gamla öst...Tog ett par mojitos, av hög klass, och sa godnatt. Ben 2 av resan i ekonomi son Skywards goldväntar imorgon bitti.

Leg 2, Dubai-Bangkok, i ekonomi blev inte samma positiva överraskning som förra. Charmen på max så blev det trots det endast en exit row. Gate staff konstaderade att det var ca 150 lediga platser på planet så en uppgraderingvar bara att glömma. En fast track-biljett till immigration i Bangkok fick jag iallafall. Väl i Bangkok blev jag uppgraderad på nyöppnade Double tree by Hilton fast jag bokat alla dagarna med poäng, 16000 per natt. Bra värde tycker jag...

Lycka vänner! Tredje benet (returen Bangkok - Dubai), blev ytterligare en uppgradering till C. Emirates levererar så här långt. Vistelsen i Bangkok på nyöppnade Double tree by Hilton var riktigt lyckad. Ett riktigt snyggt och trevligt hotell med bra personal

Lycka vänner! Tredje benet (returen Bangkok - Dubai), blev ytterligare en uppgradering till C. Emirates levererar så här långt. Vistelsen i Bangkok på nyöppnade Double tree by Hilton var riktigt lyckad. Ett riktigt snyggt och trevligt hotell med bra personal

Imponerande! Överbokat i Y eller vänliga själar i gaten?

Sådär! Resan avslutades precis med sista benet Dubai-Köpenhamn. Planet var lång ifrån fullt enligt personalen så någon uppgradering var bara att glömma. En exit row fick det bli alla fall med seatblock. 2 uppgraderingar till C tycker jag nog är väldigt bra resultat, inte bara med tanke på att jag endast flugit med Emirates en gång tidigare. Ska skriva samman upplevelsen i första inlägget så man får en vettig bild av resan.

Toppen