Senaste nytt

Economy extra eller Business från Sthlm till Fort Lauderdale?

Läste precis genom hela tråden och det var bara en fråga som jag hade i huvudet hela tiden tills jag läste sista inlägget:
Behöver man verkligen att ta med sig baggage på väg dit? En normalstor carry-on borde väl vara tillräcklig, eller hur?

Men nu ser jag att man vill åka båt också och där kanske behövs cocktail-klänningar och smoking så en baggage är väl ett måste då.:)

Läste precis genom hela tråden och det var bara en fråga som jag hade i huvudet hela tiden tills jag läste sista inlägget:
Behöver man verkligen att ta med sig baggage på väg dit? En normalstor carry-on borde väl vara tillräcklig, eller hur?

Men nu ser jag att man vill åka båt också och där kanske behövs cocktail-klänningar och smoking så en baggage är väl ett måste då.:)

Tror inte många kvinnor åker utan resväska när det gäller fler dagar än en kort weekendresa :)

Jag har sett bilder på klänningar som innehåller mindre tyg än en normal T-shirt. Borde gå att få ner rätt många sådana i en normalstor kabinväska...

Agehall, jomen visst. Men känner mig lite "to old" för att ha på mig klänningar som är lövtunna och visar allt. ;) Det är cocktailklänningar och liknande. Vi får väl se. Men efter att ha tittat på bordercontroll så kommer jag checka in! :p Om pojkvännen bestämmer, så åker vi med en varsin ICA påse.. typ. Han bestämmer INTE. :D

Men du får ju tänka på att man åker till USA med max 1/3 av sitt bagage fyllt. Så att åka dit med tom resväska och allt man behöver i ett handbagage är väl rätt lagom. Sedan sker ju något magiskt och man har så fullt i väskorna att de knappt går att stänga när man ska hem igen...

Men du får ju tänka på att man åker till USA med max 1/3 av sitt bagage fyllt. Så att åka dit med tom resväska och allt man behöver i ett handbagage är väl rätt lagom. Sedan sker ju något magiskt och man har så fullt i väskorna att de knappt går att stänga när man ska hem igen...

Åkte över med en polare förra året... vi hade en halvtom väska dit... och på det där mystiska sättet två fulla väskor hem. Förstår inte riktigt hur det gick till :)

Den som lever får se.. Går in i en träningsperiod nu oxå, så hoppas på att köpa en stor garderob med kläder hem ;) Och skor!

Har registrerat mig på BA: s sida nu.... Vill att reorna ska dra igång så att man kan boka snart. :)
Bokar båt hemifrån så att jag inte missar den utflykt jag vill med på....
Hotel däremot... Har ju fått flera förslag men det finns verkligen mycket att välja mellan!

Toppen