Senaste nytt

[Economy class] Stockholm-Asien/Oceanien/Afrika T/R, Emirates, från 3.060 SEK inkl.

ErikOM

Medlem
Jag har precis bokat ARN-DXB-SGN-DXB-ARN över jul och nyår. Totalpris 4 pax (2 vuxna, 2 barn) inklusive en 3 dagars stop-over i Dubai: 19.932 SEK. Otroligt prisvärt! Tack för tipset!
 
Nu har det släppt väldigt billiga ekonomi-bijetter under September och Oktober. (4:e September - 23 Oktober)

Till exempel:
Dubai 3060 SEK
Bangkok 3540 SEK
Hong Kong 3470 SEK
Singapore 4010 SEK
Melbourne 6870 SEK

Sista bokningsdatum 31 Augusti

Läs mer här
 

Dr. Miles

Expert
Nu har det släppt väldigt billiga ekonomi-bijetter under September och Oktober. (4:e September - 23 Oktober)

Till exempel:
Dubai 3060 SEK
Bangkok 3540 SEK
Hong Kong 3470 SEK
Singapore 4010 SEK
Melbourne 6870 SEK

Sista bokningsdatum 31 Augusti

Läs mer här

Tack för tipset, Jonas Forslin!
Jag har uppdaterat första inlägget.

Resan till Auckland/Christchurch tillåter 3 fri stopovers varav 1 i Dubai, 1 i Sydostasien och 1 i Australien.
Man kan ha mycket kul för under 8.000 SEK inkl. skatter.
 

Dr. Miles

Expert
@Dr.Miles, du har en stor bild som visar de sätena de har i A330/A340?
Finns dessa på speciellt många rutter?
från Sverige är det väl enbart 777or? som precis som 380orna har 3-4-3 men smalare säten
och det verkar ju vara som Ryanair long-haul.

Emirates: economy class compared with Qantas - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business Traveller
Det är verkligen svårt att hitta Economy class bilder på Emirates Media Kit som om de inte vill gärna visa.
Bilder av First&Business class hittar man lätt och det finns gott om.

Jag har hittat några bilder till men inte för Boeing 777 specifikt. Vänligen se mitt första inlägg.
 

KomOchKöp

Medlem
Mycket trevligt tips!

I och med att EK har max stay i Asien på 1 månad, kan man komma runt det genom att boka via Auckland och sen vidare till Bangkok?
De har nämligen max stay på 3 månader om man åker till Nya Zealand. Men det kanske inte funkar som jag tänkt mig.
 
Toppen