Inrikes i USA är iallafall Delta absolut sämst om du frågar mig. United och American är ungefär likvärdiga i många fall tycker jag.Känslan är dock att United är det sämsta av de tre stora amerikanska?
Inrikes i USA är iallafall Delta absolut sämst om du frågar mig. United och American är ungefär likvärdiga i många fall tycker jag.
Finns sälert svar på detta någonstans.
Hur funkar det med Fast track och check in med familj som gold i Star Alliance? Kan man använda detta med hela familjen? Lounge vet jag kan vara svårt då det bara är en gäst som gäller![]()
Incheck går i allmänhet bra överallt i världen om alla är på samma bokningFinns sälert svar på detta någonstans.
Hur funkar det med Fast track och check in med familj som gold i Star Alliance? Kan man använda detta med hela familjen? Lounge vet jag kan vara svårt då det bara är en gäst som gäller![]()
Det beror väl lite på definitionen av "prioboarda" för barnfamiljer har vl ändå prio?Incheck går i allmänhet bra överallt i världen om alla är på samma bokning
Fasttrack är upp till personalen / policyn, på Arlanda brukar det gå bra.
Prioboarding är endast för Guldkortsinnehavaren så där får ni dela på er ifall en vill prioboarda.
Vissa flygplatser säger "travel with children" och vissa säger "travel with infants and/or toddlers", i så fall endast med små barn (upp till 3 år?).Det beror väl lite på definitionen av "prioboarda" för barnfamiljer har vl ändå prio?
Så status är inte ens nödvändigt ur den aspekten, sen vet jag inte upp till vilken ålder på barn detta anses ok.
Det brukar kallas pre-boarding, handikappade och familjer med "små" barn. Har inte sett något bolag som publicerat vad gränsen är på små dock. I min värld är det typ under 3-4 år.barnfamiljer har vl ändå prio?