Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Jag tror inte det är så många som tänker så här faktiskt. Jag tog 2 för säkerhets skull. Jag kände jag kunde vaska 500 poäng om så var fallet. Jag tror det löser sig på plats och alla som vill kommer in faktiskt. Men det är klart, om de sålt 500 platser och alla tror det är +1 för varje, då får de nog lite jobbigt. :)

Jag tror inte det är så många som tänker så här faktiskt.
Håller med dig, tänker att denna diskussion är näst in till begränsad till bc.se.

Innan jag läste denna tråd så var det självklart för mig att "invite" gäller för dig och en vän. Varje "ticket" kostar 500 EBp. Om du väljer att köpa en plats till en vän är upp till dig.

Nu när jag har läst tråden kan jag förstå att man kan missuppfatta om man anstränger sig lite, eftersom inbjudningstexten dyker upp igen på vouchern.

Men därifrån är steget långt till att dyka upp vid dörren med fler vänner än "tickets" och framhärda? Personligen skulle jag inte göra så, ej heller utsätta eventuell vän/vänner för den potentiellt ovärdiga diskussionen.

Men jag har haft fel förut... ;) Någon som har kontaktat Plusdeal?
If you have any questions regarding your order, please contact the merchant or Plusdeal via e-mail support@plusdeal.dk or by phone +45 70 28 54 00.

Toppen