Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Ni som är sugna bör snabba på, bara 92 platser kvar.

Det här var tänkt som ett rent EBP event, men SAS tyckte tydligen det var dålig uppslutning och gjorde det till ett EBP/EBD.

Ni som är sugna bör snabba på, bara 92 platser kvar.

Det här var tänkt som ett rent EBP event, men SAS tyckte tydligen det var dålig uppslutning och gjorde det till ett EBP/EBD.
De har gjort så med flera events tidigare. Börjar med högsta, sen efter ett tag släpper in nästa nivå osv. 500 platser till Pandions hade ju krävt 100% av alla svenska Pandions. :) Det hade varit imponerande om de lyckats med. :)

Jag "köpte" två biljetter. Detta trots att jag tycker det är märkligt att "betala" för att träffa ett företag... Men det blir säkert kul och tjejen följer med.

Även jag har kastat in en anmälan. Nu har jag visserligen träffat både Rickard och Eivind flera gånger tidigare, men en kväll på Hasselbacken i slutet av maj låter inte helt fel.

Jag "köpte" två biljetter. Detta trots att jag tycker det är märkligt att "betala" för att träffa ett företag... Men det blir säkert kul och tjejen följer med.
Jag tycker det är bra. Genom att sätta ett pris så tänker folk till lite. Annars hade ju folk anmält sig och inte brytt sig att komma. Tror jag iaf...

Toppen