Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Hoppas på en rapport. Funderade länge om jag skulle gå eller inte men valde att avstå, kanske nästa år

Då det inte var 100% entydigt att EN biljett faktiskt gällde mig+en gäst så bokade jag 2x för 1000p för att vara på den säkra sidan.
Jag antar att det var många fler som gjorde det.

Frågan, som jag ännu ej ställt till SAS, är om jag bokat mig+1 eller mig+3 gäster....?
Någon som har det officiella svaret?
Gissningar duger ej, jag vill inte dra med två extra polare och sen få dem nekade eller stå och käfta i porten.

Jag förstår inte all ni som tycker det är otydligt. Jag tycker det har varit jättetydligt att du har möjlighet att gå tillsammans med en gäst. Vid bokning kan man välja en eller två biljetter. Det har ingenstans stått att du och tre gäster har möjlighet att gå?

Jag förstår inte all ni som tycker det är otydligt. Jag tycker det har varit jättetydligt att du har möjlighet att gå tillsammans med en gäst. Vid bokning kan man välja en eller två biljetter. Det har ingenstans stått att du och tre gäster har möjlighet att gå?
Præcis! Invitation til dig og evt. en gæst. Pris: 500P /person.

Njae, det stod aldrig per person någon stans. Det står inbjudan till dig och en gäst, anmäl dig här i mailet. När man tar upp den infon står det: Pris: 500 poäng. I texten där står det fortfarande att det gäller för dig plus en person. Fortfarande inget om per person. När man klickar på boka, då får man sen ange Hur många man vill ha. Det stod inte hur många är ni. Så att man kan bli fundersam tycker jag inte är konstigt. Dock håller jag ju med om att det låter mest rimligt att det är antal personer man köper för.

Allt är fullständigt logiskt tills man kommer till köpsidan och kan köpa 2x...
Varför skulle det finnas möjlighet att köpa 2x om EN biljett gällde _mig_+gäst.
Jag kan väl knappast gå 2x som mig+gäst på ett och samma event?

Ja jag jämförde med Gröna Lund och där var det ju precis samma upplägg. Du får komma med upp till tre gäster. I shopen kan man välja 1-4 biljetter som man betalar 500p styck för. Jag tycker det är kommunicerat på samma sätt här...

Toppen