simon_says91
Medlem
Kan ta komp trotts att jag jobbar med tåg vet duSkulle inte du sluta 15.30? Änvänder du spårarbete i närheten av centralen. Får se när jag hinner dit men 15.30 är nog en bra gissning.
Kan ta komp trotts att jag jobbar med tåg vet duSkulle inte du sluta 15.30? Änvänder du spårarbete i närheten av centralen. Får se när jag hinner dit men 15.30 är nog en bra gissning.
Det har vi inte kommit fram till än, så jag antar vi bestämmer det på plats. @simon_says91 är ju med från kl 15:00, så jag förutsätter det blir en live-rapportering från första ölen.När är avgång mot eventet från Royal Viking?
Det har vi inte kommit fram till än, så jag antar vi bestämmer det på plats. @simon_says91 är ju med från kl 15:00, så jag förutsätter det blir en live-rapportering från första ölen.![]()
Kan ju påbörja en Liverapport nu, står inklämd mellan en fordonsdator och en vägg i en bistrovagn på X2000 och skruvar högspänningskablar.Det har vi inte kommit fram till än, så jag antar vi bestämmer det på plats. @simon_says91 är ju med från kl 15:00, så jag förutsätter det blir en live-rapportering från första ölen.![]()
Spännande!Kan ju påbörja en Liverapport nu, står inklämd mellan en fordonsdator och en vägg i en bistrovagn på X2000 och skruvar högspänningskablar.![]()
Spännande!