Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

Ja. Var ju inte direkt så att de tokkollade alla biljetter på grönan förra året. Är väl bara att snacka in er annars. :) Har jag lyckats snacka upp folk i Club på BA ska man väl lyckas med detta. ;)

Ja. Var ju inte direkt så att de tokkollade alla biljetter på grönan förra året. Är väl bara att snacka in er annars. :) Har jag lyckats snacka upp folk i Club på BA ska man väl lyckas med detta. ;)

Känner väl att Gröna Lund är en lite mer annan tillställning än denna. Men man kan alltid försöka, lite halvsegt om man kommer dit uppklädd och så skiter de sig helt. Skönt kontrast att sikta på en kväll på Hasselbacken men vi hamna på O'leary's :D

Jag har en väninna från London på besök.
Vi kommer gärna på predeparture meeting och hoppas på att det finns +1 +1 över.
Vem vet, det kanske blir post arrival också? ;-)

De har gjort så med flera events tidigare. Börjar med högsta, sen efter ett tag släpper in nästa nivå osv. 500 platser till Pandions hade ju krävt 100% av alla svenska Pandions. :) Det hade varit imponerande om de lyckats med. :)

Jo det är ju ett sätt att få in en massa wannabes och samtidigt försöka vara selektiva. En ren marketing-stunt så klart. :)

Jag kan fortfarande gästa +1. Ringde och frågade angående texten på vouchern och det gäller "mig" samt 1 gäst.
Bad att få det skriftligt med anledning av att det kan misstolkas. Får se om det kommer något mail snart.

Jag kan fortfarande gästa +1. Ringde och frågade angående texten på vouchern och det gäller "mig" samt 1 gäst.
Bad att få det skriftligt med anledning av att det kan misstolkas. Får se om det kommer något mail snart.

Jag blir gärna gästad av dig om det känns ok.

En viss skillnad kan väl vara antalet som får plats i lokalen, Gröna Lund har väl lite mer utrymme :D

Toppen