Senaste nytt

E-nyhetsbrev Amex Elite

Skulle verkligen vilja att dom förlänger vouchers.

+1, det vore trevligt. Och när vi ändå önskar, så skulle jag *verkligen* uppskatta om man kunde se vilka vouchers man har och dess giltighetstid på hemsidan (eller appen)...

Jag vill inte låta otacksam, Amex gör ganska mycket nu. Det är bara att en del av det som känns som lågt hängande frukter fortfarande saknas...

+1, det vore trevligt. Och när vi ändå önskar, så skulle jag *verkligen* uppskatta om man kunde se vilka vouchers man har och dess giltighetstid på hemsidan (eller appen)...

Vad menar du? Det syns på SAS hemsida om du provbokar...
Screenshot_20200524-124742_Chrome.jpg

Är det nytt? Jag har aldrig sett mer än en 2-4-1 i den vyn tidigare, alltid den som ligger närmast till att gå ut?

Just nu har jag bara en, så kan inte testa... men det är ju fantastiskt, då är jag jättelycklig (och släpper genast min kritik på den punkten!)
Har tidigare bara sett två vouchers, sedan ett tag här under våren såg jag samtliga vouchers (5 st), men nu är det tillbaka till bara två stycken. Dock är det inte de två som går ut närmast i tid som jag ser, utan bara en av dem och sedan en senare. Så det är ganska märkligt alltsammans.

Har tidigare bara sett två vouchers, sedan ett tag här under våren såg jag samtliga vouchers (5 st), men nu är det tillbaka till bara två stycken. Dock är det inte de två som går ut närmast i tid som jag ser, utan bara en av dem och sedan en senare. Så det är ganska märkligt alltsammans.

Kommer i dagarna att få min tredje Voucher...ska bli intressant att se ifall jag även kommer att se den.

Toppen