Senaste nytt

Dygnet runt support för Eurobonus Guld

El0

Medlem
Jo, men som tidigare påpekats har den personalen som jobbar efter 19 ingen befogenhet att göra massa saker.
Tex kunde de inte ordna fram plats på flyg åt mig trots 48 timmar innan, de kan inte röra awards, de kan inte göra mer avancerade manövrar.
De är egentligen bara en icke datoriserad talsvarsmaskin

Jo tyvärr har jag märkt av detsamma. Trott att det bara varit något tillfälligt strul (har bara ringt två gånger på kvällstid). :(
 
Jo tyvärr har jag märkt av detsamma. Trott att det bara varit något tillfälligt strul (har bara ringt två gånger på kvällstid). :(
Nope, de är inköpt som tjänst och har helt enkelt inte samma rättigheter isystemen. De är även helt jäkla oförstående inför en akut situation och det spelar ignen roll hur mkt man bråkar. Har fått luren på lagd 2 ggr av de när jag stått på mig och börjat hävda mina rättigheter som kund (förmåner/rättigher). Då de dessutom endast svarar på telefon för Gold-> så gör det ingen skillnad om man börjar slänga sig med "jag är faktiskt EBX" för de fattar ändå inte vad det spelar för roll.
 
  • Gilla
Reactions: El0
Jo, men som tidigare påpekats har den personalen som jobbar efter 19 ingen befogenhet att göra massa saker.
Tex kunde de inte ordna fram plats på flyg åt mig trots 48 timmar innan, de kan inte röra awards, de kan inte göra mer avancerade manövrar.
De är egentligen bara en icke datoriserad talsvarsmaskin
Vad konstigt, förra året bokade jag Lh F mitt i natten då platserna släpptes. Det var inga problem överhuvudtaget.
 
  • Gilla
Reactions: El0

Johan Hbg

Medlem
Jag har ringt några gånger för att boka om resor som inte gått att boka om på sas.se alltid funkat fint det, med trevlig service i luren också.
 
  • Gilla
Reactions: El0

henke12

Medlem
Någon fler än jag som har problem med att knappa in sitt eurobonusnummer när ni ringer in?

Jag får bara till svar "inget giltigt nummer är uppfattat"

Kör iPhone 6 och har inga problem att knappa in andra siffror vid talsvarsdjunglar..
 

Silverfux

Medlem
Någon fler än jag som har problem med att knappa in sitt eurobonusnummer när ni ringer in?

Jag får bara till svar "inget giltigt nummer är uppfattat"

Kör iPhone 6 och har inga problem att knappa in andra siffror vid talsvarsdjunglar..

Har samma problem, kan ta 2-4 försök ibland. Bara haft problem hos sas talsvar...
 

peng

Medlem
Likadant förra veckan. Dock så när jag kom fram så hade han mina uppgifter framför sig, så det verkar funka trots felmeddelandet man får.
 
Toppen