Senaste nytt

Dubbla/trippla poäng Nordic Choice MC dec 2022 (+guld direkt)

hco

Medlem
Stordalen levererar traditionsenligt.


-----

Starta direkt på GOLD-nivå och få dubbla bonuspoäng i december
Ansök om ett Nordic Choice Club Mastercard senast 31 december och bli uppgraderad till GOLD-nivå i Nordic Choice Club.

Du får dessutom dubbla poäng på alla köp som du gör med ditt Nordic Choice Club Mastercard mellan 1 december - 31 december. Därmed får du 20 poäng per 100 kronor på köp i svenska kronor. Betalar du med kortet på våra hotell får du dessutom hela trippla poäng - alltså hela 90 bonuspoäng per 100 kronor.

Dubbla och trippla poäng-kampanjen gäller för både nya och befintliga kortinnehavare.
 

pedantic

Medlem
Tack för tipset @hco!

Funderar på om man hinner använda dom 10 000 poängen redan nu under julen. Någon som minns hur lång tid det tog att få in poängen på kontot efter första köpet?
 

mischadee

Medlem
Har haft kortet förut men sagt upp det för kanske två år sedan eller något. Kan jag skaffa det igen och bli Guld eller är det endast för helt nya kortkunder?
 

Doctor-X

Medlem
Två kollegor som signade upp avseende erbjudandet om NCC MC att bli Guld direkt förra veckan, men bara blivit Silver. En av dem ringde kundtjänst som sade att de inte kunde göra något. Jag minns att när jag signade 2019, så blev jag guld bara några dagar efter sign-up. Någon som har data på hur länge det tar idag?
 

hco

Medlem
Funderar på om man hinner använda dom 10 000 poängen redan nu under julen. Någon som minns hur lång tid det tog att få in poängen på kontot efter första köpet?

När jag signade upp (flera år sedan) gick det snabbt. Som i några dagar.

Har haft kortet förut men sagt upp det för kanske två år sedan eller något. Kan jag skaffa det igen och bli Guld eller är det endast för helt nya kortkunder?

Två år? Värt att testa tycker jag.

Jag minns att när jag signade 2019, så blev jag guld bara några dagar efter sign-up.

Exakt
 

Mr Basic

Medlem
Två kollegor som signade upp avseende erbjudandet om NCC MC att bli Guld direkt förra veckan, men bara blivit Silver. En av dem ringde kundtjänst som sade att de inte kunde göra något. Jag minns att när jag signade 2019, så blev jag guld bara några dagar efter sign-up. Någon som har data på hur länge det tar idag?
En kompis signade upp 17/11. Fått ansökan godkänd men inte fått kortet, inte blivit Guld än.

Edit. Han har aldrig haft kortet tidigare.
 

Homer

Medlem
Stordalen levererar traditionsenligt.


-----

Starta direkt på GOLD-nivå och få dubbla bonuspoäng i december
Ansök om ett Nordic Choice Club Mastercard senast 31 december och bli uppgraderad till GOLD-nivå i Nordic Choice Club.

Du får dessutom dubbla poäng på alla köp som du gör med ditt Nordic Choice Club Mastercard mellan 1 december - 31 december. Därmed får du 20 poäng per 100 kronor på köp i svenska kronor. Betalar du med kortet på våra hotell får du dessutom hela trippla poäng - alltså hela 90 bonuspoäng per 100 kronor.

Dubbla och trippla poäng-kampanjen gäller för både nya och befintliga kortinnehavare.

Står inget om första året gratis?
 
  • Gilla
Reactions: hco

pedantic

Medlem
Tack @hco och @Homer! Mycket lovande att poängen kommer in så snabbt! :D

Har haft kortet förut men sagt upp det för kanske två år sedan eller något. Kan jag skaffa det igen och bli Guld eller är det endast för helt nya kortkunder?

I anmälningsflödet längst ner står det "Erbjudandet gäller endast om du inte haft ett kort under de senaste två åren. Välkomstpoängen sätts in på ditt Nordic Choice Club Mastercard-konto senast tre månader efter dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen".

Kanske inte en så strikt 2 års-gräns, så värt att testa? :p
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen