Senaste nytt

Dubbla Rewards nätter Hotels.com

Rickard_O

Medlem
Nu har det gått ett år (!) sedan jag bokade med dubbla stämplar.

Jag trodde ett antal månader att det var pga nya programmet men då det förhoppningsvis ej blir av nu hade det varit trevligt med ny kampanj igen.

Jag får inte ens reklam från dem längre trots att jag bokar ofta och har Gold. Frågan är om ägaren Expedia glömt bort Europa?
Är det inte bara så enkelt att vi är ute på andra sidan pandemin och det bokas som aldrig förr?
Priserna är ju rätt så uppskruvade just nu, tror inte dom behöver locka med så mycket mer än att det bara går att resa!
 

M.K

Medlem
Ja kanske, t o m SAS har bra beläggning. Bra fullt hela tiden under mina nästan dagliga flighter nu en period.

Det som motsäger detta är dock att mina andra kvarvarande hotellprogram, Strawberry och Hilton fortsatt kör kampanjer. Nåväl, bara de behåller stämplarna är jag trots allt nöjd.
 

Rickard_O

Medlem
Ja kanske, t o m SAS har bra beläggning. Bra fullt hela tiden under mina nästan dagliga flighter nu en period.

Det som motsäger detta är dock att mina andra kvarvarande hotellprogram, Strawberry och Hilton fortsatt kör kampanjer. Nåväl, bara de behåller stämplarna är jag trots allt nöjd.
Vad är det för kampanjer hos Hilton jag missat?
Enda jag kan komma på senaste tiden har varit lite points promotion och för att använda digital nyckel tex senaste tiden, har genererat 2500p/stay
 

M.K

Medlem
Ja det är bra mycket mer än 0,0 hos Hotels och Strawberry hade senast en otroligt bra kampanj i julas. Jag köpte presentkort antal tusen då. 10% rabatt, 90p/100kr med deras MC samt cashback. Återbäringen där slår typ traktamentet, fantastiskt!
 

Rickard_O

Medlem
Ja det är bra mycket mer än 0,0 hos Hotels och Strawberry hade senast en otroligt bra kampanj i julas. Jag köpte presentkort antal tusen då. 10% rabatt, 90p/100kr med deras MC samt cashback. Återbäringen där slår typ traktamentet, fantastiskt!
Absolut, det är ju 100% mer än Hotels :D
Men det är fortfarande bra mycket lägre än dubbla nätterna hos Hilton i 2022(Tack för det diamondkortet), på samma sätt kör ju inte Hilton det längre.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
Sant, var otroliga coronakampanjer, men Hotels har väl ändå konkurrens från massor av andra OTA’s. Ingenting hörs, senaste reklam mailet till mig kom 18.08.23. Lite intressant ändå. De var ivriga förr.
 
Toppen