it-snubben
New member
Temporärt fel. Funkade att klicka på länken igen. Det är ju inga stabila system som används...jumbooze skrev:Har du testat annan browser eller har du någon javascript blocker på?Klicka för att utvidga...
Temporärt fel. Funkade att klicka på länken igen. Det är ju inga stabila system som används...jumbooze skrev:Har du testat annan browser eller har du någon javascript blocker på?Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Hur var det nu, kunde man dundra in en slant på kontot och handla för det?Klicka för att utvidga...
Har aldrig testad det. Tänker att man blir automatisk dirigerad tillbaka svenska sidan.gneken skrev:Räcker det inte med att gå in på en annan hotels sida än den svenska så får du i annan valuta?Klicka för att utvidga...
Det funkar, bara ändra valuta på sidan.Karlssonskan skrev:Har aldrig testad det. Tänker att man blir automatisk dirigerad tillbaka svenska sidan.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Jag har inte hoppat på Curve tåget på riktigt innan men i detta upplägg så sätter du alltså in pengar först på Revolut ( via SAS MC) och sedan kör curve/Revolut fram tills kampanjen för att sedan gå tillbaka i tiden.Får du inte mycket pengar kvar på Revolut när du är färdig? Inte för att det direkt är ett problem men...Klicka för att utvidga...
Karlssonskan skrev:Jag har oxå anmält mig, men har en liten fundering som ni säkerligen kan svara på.Ska boka boende i Thailand för några veckor, kan man via Hotels betala med utländsk valuta?Jag har inget intresse för Curve så det är inget alt för mig.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Jag har inte hoppat på Curve tåget på riktigt innan men i detta upplägg så sätter du alltså in pengar först på Revolut ( via SAS MC) och sedan kör curve/Revolut fram tills kampanjen för att sedan gå tillbaka i tiden.Får du inte mycket pengar kvar på Revolut när du är färdig? Inte för att det direkt är ett problem men...Klicka för att utvidga...
Skogi skrev:Sorry för off topic men någon som vet om detta även funkar på SAS TW? Det borde det ju göra? Eller är det jag som är idioten?Klicka för att utvidga...
A87 skrev:Nej tyvärr inte SAS TW då SEB Kort inte är utgivare till detta kort... Verkar dessutom enbart vara till de som har SAS MC Premium + Point Earner som är kopplatKlicka för att utvidga...
Nu vet jag inte om detta fungerar, men just detta sätt att snurra pengar brukar sällan uppskattas och du kommer förr eller senare få kort och konton spärrade. Vill du göra det är det upp till dig, men inget vi uppmuntrar till på bc, det förstör för alla.Skogi skrev:Det är inte kampanjen jag syftar på, utan mer om man kunde ladda Revolut från TW och sedan GOBIT genom Curve för att sätta tillbaka transkationen på TW och ta ut de oanvända pengarna från Revolut för att sedan sätta in på TW osvosvosvosv tills det blir ett ont kretslopp.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Nu vet jag inte om detta fungerar, men just detta sätt att snurra pengar brukar sällan uppskattas och du kommer förr eller senare få kort och konton spärrade. Vill du göra det är det upp till dig, men inget vi uppmuntrar till på bc, det förstör för alla.Klicka för att utvidga...
Tror man måste gå via länken i mailet man har fått.Pererik skrev:Vad har de gjort nu då..."Ansökan är inte aktiv.Besök oss påsaseurobonusmastercard.se"Det är ju 14 dagar kvar på anmälningstiden.Klicka för att utvidga...
Jag har slått av "allt" (vpn/adblocker) utan bättre resultat. Jag får fortsätta i helgen.Karlssonskan skrev:Tror man måste gå via länken i mailet man har fått.Klicka för att utvidga...
Marcusen skrev:Kanske finns det svar i andra trådar, men jag hittar det inte isf, gäller billhop/betalo-limiterna hos SEB ”konto” eller kort, dvs kan jag köra 20k eller 2x20k under helgen med ett pointearner kopplat?//MKlicka för att utvidga...