Har signat upp nu och undrar om detta gäller för stays som redan är bokade om de infaller inom denna period ?
Jadå, det gör det.
Har signat upp nu och undrar om detta gäller för stays som redan är bokade om de infaller inom denna period ?
Jag kör i princip alltid points + points eftersom mina stays är få men (relativt) långa så det skulle inte bli några miles att tala om. Miles brukar vara stay-baserat medan points är baserat på nätter/spend.
Är man en one-night-stayer kan det löna sig att välja miles.
Det var så tidigare om man valde alternativet points + fixed miles, nu finns bara points + variable miles som baseras på spend så det spelar ingen roll om man stannar kort eller långt.... Jag väljer alltid points + points sedan dom ändrade om det inte är någon flygbolagskampanj som jag kan dra nytta av...
Var hittar man denna lista ?Listan på de hotell som inte deltar är nu uppe, 776 st de flesta i USA...
Var hittar man denna lista ?
Härligt, jag trodde jag skulle plocka poäng i Amsterdam i maj men rummen kostar 250€ / natten som minst, nej tack....HOTELS THAT HAVE CHOSEN NOT TO PARTICIPATE
Här kunde jag konstatera att min förestående NYC-vistelse kommer ge dubbla poäng.