Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Galet bra helg!!! Happy St patrick’s day till er alla. :cool:Vilket drag det var här i STHLM och kortet är nu maxat 23:50 så Elite gäller igen nu! 20k fick jag över till TW/Rev i helgen så godkänt det också plus sitaminuten fakturan som sprängde «cash»gränsen i vanlig ordning!

Godnatt BC vänner :)

Jo visst, inget höjdar väder i sverige misstänker jag men man vill ju slå två flugor i en smäll. Grattis till er alla för bulk köpen

Under den förra kampanjen gjorde jag ett antal köp efter midnatt natten torsdag-fredag. Dvs. Tekniskt sett på fredagen. Köpen hamnade dock på torsdagen och gav inte dubbla poäng. Undra om SAS MC kör GMT?

Denna gång fyllde jag på Revolut runt 00.40 på måndagen och håller tummarna för att de ska hamna på söndagen. Kunde inte fylla på tidigare pga 10k/dygn-gränsen.

Väntar fortfarande på uppdateringen från gårdagens storköp men om allt går enligt uträknade planen så har jag dragit in 14000 extrapoäng denna helg. Känns som en bra start på året och borde ta mig till sista gränsen av Fly Premium!

Lyckades också dra in nästan 14.000p, förmodligen ett rekord för mig då jag sällan går all-in. Passade rätt bra i tiden den här gången med några jobb biljetter som behövde bokas :)

Toppen