Senaste nytt

Dubbla poäng resp trippla poäng på Nordic Choice Mastercard 15/11-31/12rd

mha321

Medlem
Sedär, och åter igen kör de en kampanj som är giltig i över en månad -- och inte bara en helg som EB-korten. Utmärkt -- då slipper man stressen av att försöka få in alla betalningar under just helgen, och handlare som inte bokför på måndagaen osv.
 

intuition

Medlem
Hur var det nu, man kunde köpa presentkort och få 90 poäng per 100?

Sist gick det bra med den lilla parentesen att man var tvungen att efterregistrera poängen hos kundtjänst. Det kanske dock är fixat nu.

Håller med om att kundtjänst kunde fixa till det sist, men jag är osäker på om de gjorde det som goodwill eller som en fix för problem i systemen.

Vill minnas att vid oktober månads "Dubbla poäng på Mastercard när du betalar på våra hotell" så fanns det ett tillägg "Gäller ej köp av presentkort". Kan dock inte hitta det nu. Det stod inte så i eposten som jag har kvar men jag tror att det stod på kampanj-sajten.


Jag hittar ingen sådan text på den här kampanjen, men bara ett litet tips att det kan ev. vara problem. Eller inte!
 

hco

Medlem
NCC maxar verkligen erbjudanden. Kul!
Om jag bara hade ställt om Curve tidigare.... nåja nåja, nöjd ändå =)

Och tack för tipset! Har inte sett till något reklammail från NCC om detta.
 

mha321

Medlem
Och tack för tipset! Har inte sett till något reklammail från NCC om detta.
Nej, de har varit väldigt tysta med det. Och vad jag kan se så finns det inget på Nordic Choice-sidan heller, eller ens NCC, utan man måste ända in på Mastercard-sidan.

Men vem vet, de väntar kanske med utskicket tills efter att kampanjen är igång, för att det ska bli enklare för folk (ingen registrering krävdes ju denna gång, och kampanjperioden är över en månad). Kanskek ommer något i början på veckan...
 
  • Gilla
Reactions: hco

Tongen2

Medlem
Nej, de har varit väldigt tysta med det. Och vad jag kan se så finns det inget på Nordic Choice-sidan heller, eller ens NCC, utan man måste ända in på Mastercard-sidan.

Men vem vet, de väntar kanske med utskicket tills efter att kampanjen är igång, för att det ska bli enklare för folk (ingen registrering krävdes ju denna gång, och kampanjperioden är över en månad). Kanskek ommer något i början på veckan...

Knepigt!
Se över mejl-inställningarna i din profil på NC.
Jag fick mejlet en timme innan denna tråden skapades!
Själv hade jag problem med dessa mejl förut, men det var ju helt enkelt att jag inte bockat i / hade bockat ur reklamutskick.
 
  • Gilla
Reactions: hco

mha321

Medlem
Knepigt!
Se över mejl-inställningarna i din profil på NC.
Jag fick mejlet en timme innan denna tråden skapades!
Själv hade jag problem med dessa mejl förut, men det var ju helt enkelt att jag inte bockat i / hade bockat ur reklamutskick.
Det finns väl bara en ruta för att godkänna e-post? Den har jag kryssad, och får normalt en massa andra utskick från ncc.

Nåja, så länge de inte kräver registering funkar det ju utmärkt att bara få informationen via bc!
 
Toppen