Hundrafjortontrettiotre
Medlem
Inga dubbla poäng för mig än, snart 2 veckor sen jag reste
Jag har fått dubbla poäng för ARN-CPH som bokades för 2 veckor sedan, love SAS IT![]()
Fick dubbla poäng för en hotellnatt på Scandic i förra veckan. E det från denna kampanjen också eller finns det nån annan kampanj på hotell?
Grattis till dig, själv missade jag fullständigt denna gång.Det här har varit en helt suverän kampanj. Anmälde mig lite halvt på slentrian men har säkert dragit in närmare 15.000 extrapoäng tack vare kampanjen. Den slog helt rätt i såväl tid som destinationer.
Det som är aningen mindre bra (mot hur jag gissar att det är tänkt) är att det är alltför ofta man glömmer bort när man anmält sig till en kampanj, i alla fall gör jag det (om jag nu är representativ vet jag inte, har så mycket i huvudet ändå kring det här). När de första poängen kom in på kontot fick jag faktiskt söka i forumhistoriken för att se vad det var jag egentligen anmält mig till. Däremot när jag fann listan på linjer igen blev det faktiskt lite trixande mot slutet för att få in några extrapoäng.Grattis till dig, själv missade jag fullständigt denna gång.
Man får väl ha förhoppningar om att SAS fortsätter att hitta på ytterligare kampanjer när dammet från EB2.0 har lagt sig. Kanske någon riktad kampanj för nyblivna EBD-innehavare skulle vara på sin plats?![]()