Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

palmen

Moderator
Någon som inte fått mailet och lyckats anmäla sig till kampanjen över telefon? Är EBG och har inte fått något. Vore som sagt guld om det gällde bokningar man redan gjort. Har 8 flighter i perioden varav 4 är i Business.
Man lär behöva trycka på länken i mailet, jag skulle inte tro att kundtjänst kan fixa detta via telefon.
Dessa kampanjer är ibland riktade och skickas inte ut till alla.
 
Man lär behöva trycka på länken i mailet, jag skulle inte tro att kundtjänst kan fixa detta via telefon.
Dessa kampanjer är ibland riktade och skickas inte ut till alla.
Så är det nog. Den senaste "challenge" kampanjen de hade "åk x-antal resor med oss inom denna period tjänar du t.ex 30K extra poäng" fick inte jag, men min bror och far fick. Undrar vilken algoritm som styr vem som får och inte får? Min bror och jag har t.ex samma kval-period och samma EBD status... Far samma kval och EBG.
 

Thornado

Medlem
Som vanligt när det gäller den här typen av kampanjer, och kanske extra mycket nu med allt krångel med nya hemsidan, så rekommenderas det att ta en screenshot som visar att du har gått till korrekt URL och är anmäld till kampanjen.
Om det skulle bli något trubbel med att få in poängen så underlättar det om man har något sådant att luta sig tillbaka på i kommunikationen med kundtjänst.
 
Så är det nog. Den senaste "challenge" kampanjen de hade "åk x-antal resor med oss inom denna period tjänar du t.ex 30K extra poäng" fick inte jag, men min bror och far fick. Undrar vilken algoritm som styr vem som får och inte får? Min bror och jag har t.ex samma kval-period och samma EBD status... Far samma kval och EBG.

Ja, man kan ju undra. Min hustru fick mailet för en stund sedan. Hon är EBG, som hon fått av mig. :confused:
 

OnAir

Medlem
Jag fick iaf mailet för några timmar sedan. EBG. Trevligt ändå, lär väl visa sig om det är baspoäng eller extrapoäng.

Även om jag skulle uppskatta bumpen upp till EBD så känns det orimligt med dubbla baspoäng. :)
 
Toppen