Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Meazza

Medlem
Jag fick det där också. Det jag reagerar på är att det inte står som det brukar-att de dubbla poängen är extrapoäng. Känns långsökt med dubbla baspoäng. Eller?
Ja, om det är extra eller baspoäng är ju ganska intressant :)
Har inte fått något mail ännu.
Egentligen så är det helt otroligt hur ett bolag kan misslyckas med i princip allt de kommunicerar just nu.

Hemsida, appar, mail osv osv.
 

Gummaron

Medlem
Jag fick oxå mailet (är EBD) men är mest nyfiken på VILKA destinationer det gäller. Nån som vet nåt mer här?
Det framgår i infon i mailet att om du flyger med SAS så är det alla destinationer, "till hela världen". När det gäller Wideroe så är det utvalda destinationer, hittar ingen mer info om vilka i det fallet.
 

Viking75

Medlem
Gäller det för befintliga bokningar eller bara nya?
Funderade på samma sak! Men som jag ser det så är det i texten utformat som om det skulle gälla äldre bokningar. Men som vanligt med SAS just nu så är det mesta lite tveksamt... Å andra sidan så kan man ju knappast vara besviken om det inte blir poäng på resor man bokat innan denna kampanj.
 

RickardG

Medlem
Funderade på samma sak! Men som jag ser det så är det i texten utformat som om det skulle gälla äldre bokningar. Men som vanligt med SAS just nu så är det mesta lite tveksamt... Å andra sidan så kan man ju knappast vara besviken om det inte blir poäng på resor man bokat innan denna kampanj.
Jo, men jag har en betald businessbiljett i perioden och det är eventuellt värt att avboka och boka på nytt i det fallet...
 
Toppen