Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Det står att det är personligt och kan inte överlåtas. Känns lite surt när man har varit trogen SAS sedan 1992 med EBG eller högre under dessa år, men motparten är inte lika trogen, har inte fått något mail.
Är också EBG och har inte fått nåt mejl ännu... *suck*

Är också EBG och har inte fått nåt mejl ännu... *suck*
Jag har inte fått de senaste gångerna heller (vet inte vad SAS kallar det) när man skall uppskatta hur många resor man kommer att göra under en period. Jag är EBD sedan det kom för några år sedan var EBP i 5 år, så nog är man trogen mot SAS.

Jag är EBD sedan det kom för några år sedan var EBP i 5 år, så nog är man trogen mot SAS.

Vi har minsann läst om flera gånger när du varit otrogen och flugit BA, och det har säkert SAS också gjort....
Å andra sidan så borde väl SAS snarast vara tacksam och belöna dig för de gånger du flyger BA med tanke på hur mycket förseningar och annat elände som brukar bli resultatet av dina sådana äventyr...

Vi har minsann läst om flera gånger när du varit otrogen och flugit BA, och det har säkert SAS också gjort....
Å andra sidan så borde väl SAS snarast vara tacksam och belöna dig för de gånger du flyger BA med tanke på hur mycket förseningar och annat elände som brukar bli resultatet av dina sådana äventyr...
Måste säga att jag är tagen med byxorna ner, kommer att flyga Finnair i kväll!

Måste säga att jag är tagen med byxorna ner, kommer att flyga Finnair i kväll!

Om vi nu ska vara lite konstruktiva här också så verkar det ju som att det går att bli anmäld till den här kampanjen om man skickar ett mail till Diamantsupporten. Återstår att se om det faktiskt funkar i verkligheten också när de dubbla poängen ska in, och lite illa att man måste hålla koll på detta själv utan att få mail, men har man ett antal SAS-flighter i den aktuella perioden så kan det ju vara värt det extra besväret.

Jag hittar inget "boka senast" på denna kampanj, så jag gissar att man kan boka en flight den 10/4 för resa den 10/4 och ändå få dubbla poäng?

Missade helt kampanjen men tryckte på länken idag, kom till landningssidan där det står att jag är anmäld, hoppas det funkar...

Toppen