Senaste nytt

Dubbla poäng på Best Western till SAS Eurobonus (1200 poäng/stay) i SE, DK och NO

ChJ

Medlem
Lade märke till en ny kampanj av misstag när jag loggade in på Best Western och klickade upp aktuella medlemserbjudanden - dubbla poäng till SAS Eurobonus för vistelser på Best Western i Sverige, Danmark och Norge under perioden 10/10/2021 - 30/11/2021. Innebär 1200 poäng per vistelse under perioden.

För att gälla måste man logga in och aktivera kampanjen.

Fullständiga villkor i bifogad bild.
 

Attachments

  • BW EB.png
    BW EB.png
    375,3 KB · Visningar: 123

Tonton

Medlem
Lade märke till en ny kampanj av misstag när jag loggade in på Best Western och klickade upp aktuella medlemserbjudanden - dubbla poäng till SAS Eurobonus för vistelser på Best Western i Sverige, Danmark och Norge under perioden 10/10/2021 - 30/11/2021. Innebär 1200 poäng per vistelse under perioden.

För att gälla måste man logga in och aktivera kampanjen.

Fullständiga villkor i bifogad bild.

Tack!

Perfekt, då jag kikar på hotell i Malmö inför nästa vecka. Det blir antingen Hotels.com eller detta erbjudandet.
 

rob74

Medlem
Jag blev lite lurig på detta.
Bor just nu en hel hoper nätter på Best Western och kommer att hiva mig upp till Diamond Select i år.
Denna kampanj krävde att man skulle vara med i Best Western Rewards, vilket jag tyckte var lite udda. För normalt ska man ju använda antingen SAS eller BW Rewards.
Mailade till dem nu för att försöka reda ut det här. Vill ju inte bomma Diamond Select i det här läget.
Och hur ska de förresten regga mitt EB genom mailadressen?
 
Toppen