Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS MC 11-13 Februari 2022

Haft mitt curve kort i 2 månader nu. Tänkte använda GBIT för att maxa poängen på mitt MC kort nästa helg. Gick in på appen nu för att se hur jag ska göra. Det enda jag kan göra är att byta kort på mina köp. Hittar inget annat GBIT eller finns det nånstans som jag inte hittar?

Om du ska maxa poäng bör du ha ändrat underliggande kort på Curve till något annat än SAS MC en månad innan kampanjhelgens start, för att sedan när kampanjen påbörjats, använda GBIT för att flytta köpen från tidigare kort till SAS MC.

Vad är er erfarenhet med att använda billhop/betalo med denna typ av kampanj då man bara har en bankdag att pricka för transaktionen?

Vad är er erfarenhet med att använda billhop/betalo med denna typ av kampanj då man bara har en bankdag att pricka för transaktionen?

Med Betalo har alltid transaktionen alltid landat på den dagen man lägger betalningen. Dvs lägger du in den nu på fredag 11:e februari, blir det 11:e februari.

Funkar hur bra som helst. Det är transaktionsdatumet som är avgörande, så du kan betala via Billhop/Betalo också under lördagen och söndagen och få alla extrapoäng :)

Om du ska maxa poäng bör du ha ändrat underliggande kort på Curve till något annat än SAS MC en månad innan kampanjhelgens start, för att sedan när kampanjen påbörjats, använda GBIT för att flytta köpen från tidigare kort till SAS MC.
Jaha den biten hade jag inte fattat. Tack för det.

Brukar de annonsera kampanjen 1 månad innan? Är ny på detta och har tyvärr inte hunnit få mitt kort. Såg att sign up på detta var senast 28 jan, så jag antar att de meddelade något innan det?

Att köpa en resa genom SAS ger ju mest poäng men vet ni om man kan köpa en random resa som är återbetalbar (business class) och avboka / omvandla pengarna till voucher?

Toppen